Вебквест дистайційного занняття у Школі адаптації молодих вчителів
Бібліотека вебквестів
Вебквест дистайційного занняття у Школі адаптації молодих вчителів
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Я підготувала для вас вебквест на 7 запитань«Мотивація учнів: менше навчати – більше вивчати». Спочатку вам потрібно буде знайти предмети, за якими ховаються ці запитання. А потім керуючись підказками, ввести відповідь у віконця. Після кожної правильної відповіді ви будете отримувати частинку ключа для виходу з вебкімнати. Зверніть увагу. Відповідь у віконце записуйте з великої букви.
Щасти!
Цей рівень містить 15 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Дякую за плідну працю. Бажаю, щоб отримані знання стали у нагоді.
Отримання знань потрібно для здійснення мрії.
• Отримання знань робить тебе самостійним.
• Отримання знань розширює простір твого існування.
• Отримання знань допоможе тебе знайти своє місце в житті, своє покликання.
• Отримання знань навчить тебе бути щасливим.
• Отримання знань приносить людині впевненість у собі, радість, щастя. Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що має схожу назву.
Перша пара ключа - 11
• Віра в себе. (Я це зможу! Я досягну високого рівня! Я змушу себе це зробити! Я піду до кінця!)
• Усвідомлення своїх здібностей як недостатньо розвинених. Моє незнання – постійний стимул до розвитку. (Мені ще не вдається вирішити цю задачу, необхідні додаткові знання! Я ще не вмію писати твір на належному рівні, але хочу навчитися!)
• Грамотна похвала. Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що вказує на час.
Друга пара ключа - 22
Усвідомлене дитиною внутрішнє спонукання до дії. Він спрямований на задоволення її власної потреби. Наприклад: батьки, яких потрібно порадувати оцінкою, приємне відчуття власної майстерності або відчуття учнями радості від відкриття нового . Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет схожий на глобус.
Третя пара ключа - 33
Внутрішня спонукальна сила, яка забезпечує залучення особистості до пізнавальної діяльності, стимулює розумову активність. Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що знаходиться ліворуч від мапи.
Четверта пара ключа - 44
- Перенасичення інформаційним простором;
- захоплення батьків у формуванні «Раннього розвитку»
- критика навчання дитини з боку дорослих
- не беруться до уваги потреби дитини, її можливості сприймати і засвоювати інформацію, її фізичний розвиток, здоров’я. Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що знаходиться ліворуч від пачки паперу.
Шоста пара ключа - 66
1. Метод емоційного стимулювання у поєднанні із словесним методом (прийоми зацікавлення, здивування)
2. Навчальні екскурсії
3. Наочні (демонстрація)
4. Проблемно – пошукові
5. Практичні (дати алгоритм виконання завдання)
6. Методи, які стимулюють пізнавальні запити учнів (незакінчені завдання, тексти, які спонукають ставити запитання, або шукати правильні шляхи виконання спрямовані на отримання додаткової інформації )
7. Методи, які стимулюють ініціативу учнів
8. Методи, які стимулюють ініціативу, яка проявляється під час діяльності (прийом навмисних помилок, прийом «Лабіринт»)
9. Методи, що стимулюють колективну діяльність ( робота в групах). Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що знаходиться під мікроскопом
Сьома пара ключа - 77
Перший рівень – високий рівень шкільної мотивації, навчальної активності.
Другий рівень – гарна шкільна мотивація.
Третій рівень – позитивне відношення до школи( але школа приваблює таких дітей переважно поза навчальною діяльністю)
Четвертий рівень – низька шкільна мотивація.
П’ятий рівень – негативне відношення до школи, шкільна дезадаптація
Це - ...
Щоб отримати частину ключа потрібно записати відповідь у предмет, що стоїть позаду вчительського стола.
П’ята частина ключа - 55
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: