Бібліотека вебквестів
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Доброго дня!!!
Почніть звідти, де ви зараз перебуваєте. Використовуйте те, що у вас є і робіть все, що можете. Пройдіть цей квест і ви отримаєте більше знань з теми сума кутів трикутника. Потрібно у підказках порахувати градуси. Це буде ключ до ваш знань. Бажаю успіхів!!!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Сума кутів трикутника дорівнює . . .
Чи існує трикутник з кутами: 300; 600;910
Дано трикутник KEC.
K = 22°, E = 100°. Визнач величину C =? ( вписати тільки число без градусів)
Трикутник Паскаля — це геометрично, на зразок трикутника, розміщені біноміальні коефіцієнти. Це математичне поняття названо на честь Блеза Паскаля.
Ряди трикутника Паскаля умовно пронумеровані згори, починаючи з нульового, й числа в нижньому ряді відносно чисел у попередньому ряді завжди розміщені ступінчасто й навскіс. Побудувати цей трикутник просто. Кожне число в кожному ряді одержуємо, додавши два числа, розміщені вгорі (зліва і справа). Якщо зліва або справа немає числа, підставляємо нуль на його місце. Наприклад, перше число в першому ряді 0 + 1 = 1, тоді як числа 1 і 3 в третьому ряді утворюють число 4 в четвертому ряді: 1 + 3 = 4. (Найбільше число у трикутнику Паскаля відповідає градусам)
Способи утворення числового трикутника Паскаля
У рівнобедреному трикутнику △LDM, LD = DM, ∠ D = 138°. Визнач величини кутів, прилеглих до основи.
∠ D = 138°
∠ L =
∠ M =
(Відповідь записати числами через кому)
Трикутники в природі
6 лепестків * на 15 = ? градусів
Знайти кут В та кут А (Відповідь записати числами через кому)
Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру. Д. Бруно
Цифра відповідає градусам.
Знайти градусну міру кута N=? (записати числом)
Берму́дський трику́тник — назва, що зазвичай вживається до території в Атлантичному океані ,котра утворює трикутник із вершинами у Бермуди,Пуерто-Рико і Майамі.
Відстані: Майамі – Бермуди: 899 морських миль (8+9+9=? градуси)
Знайди усі кути трикутник △ALM, якщо їхні градусні міри відносяться як:
∠ A : ∠ L : ∠ M = 2 : 1 : 2
Трикутники класифікують залежно від взаємних довжин їхніх сторін:
Ейлерова діаграма видів трикутників. (Цифра яка повторюється двічі є градусами)
Знайдіть кут при вершині рівнобедреного трикутника, якщо кут при основі дорівнює 31°. (У відповідь ввести тільки число)
Той, хто не досить сміливий, щоб ризикувати – нічого і не доб’ється у житті, – Мохаммед Алі
У рівнобедреному трикутнику АВС з основою АС проведено висоту ВD. ∠DВС = 30°. Знайдіть величину кута А. (У відповідь записати число)
Життя – це те, що з тобою відбувається, поки ти будуєш плани, – Джон Леннон
Знайдіть кути рівнобедреного трикутника , якщо кут при вершині на 25° більший за кут при основі. ( У відповідь ввести тільки числа через кому)
Олівці Петрусь узяв,
Швидко щось намалював.
Хоч крути, а хоч верти,
Має тільки три кути
Так тримати!
За малюнком знайти <f=? (відповідь написати числом)
Трикутник рідко розглядають як музичний інструмент, гра на якому вимагає серйозного навчання та практики. Але ніщо не могло б бути так далеко від істини. Тональна текстура трикутника має особливий характер, його звучання неможливо відтворити на іншому інструменті.
Отже, що ж це за інструмент - трикутник? Це інструмент, виготовлений з металевого пруту, що зігнутий у трикутну форму і має один відкритий кут.
Щоб видобути звук з трикутника, по ньому вдаряють металевою паличкою. Як правило, інструмент виготовляють зі сталі, але іноді - з берилієвої міді.
Трикутник належить до "ідіофонів". Це група інструментів, що не мають струн і видають звук при ударі, похитуванні або скребку. Гонг і дзвін також відносять до цього сімейства.
“Не бійтеся рости повільно, бійтеся лише стояти на місці.” – Китайська приказка.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: