Для викладачів та майстрів виробничого навчання
Бібліотека вебквестів
Для викладачів та майстрів виробничого навчання
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю Вас, колеги і колежанки, на першому засіданні ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. Сьогодні ми опановуємо ресурси для створення вебквестів, серед яких, на мою думку, найкращим є освітній ресурс ВСЕОСВІТА. Зараз ми пройдемо коридором професійної майстерності, щоб гарно пізнати можливості ресурсу. Тож вирушаймо в дорогу!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Для того, щоб вийти з приміщення, введіть ключ, склавши всі отримані букви-підказки.
Вітаю! Ви знайшли правильну відповідь. Я переконана, що ви знаєте сучасні методики навчання!
Це навчання, яке відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Це співнавчання, взаємонавчання, діалогове навчання.
Відповідь на це питання введіть у об'єкт поруч та отримай підказку.
Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. У перекладі - наука, технології, інженерія, математика
Відповідь введіть в об'єкт поруч та отримайте підказку.
Так, ви сучасні педагоги!
Супер! Перша підказка!
Підказка - буква "К".
Це технологія, навчаючись за якою, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички, створюють власні продукти. Відбувається в межах учнівських груп, ціль – виконати завдання, отримати результат, що дійсно мотивує юнаків і дівчат.
Відповідь введіть в об'єкт поруч та отримайте підказку
Ви на правильному шляху!
Підказка - буква "В"
Зміст даної технології - ненав’язливість, відсутність категоричності та авторитарності з боку педагога, надання учневі можливості пізнати себе у процесі отримання знань. У процесі реалізації даної технології здобувачі освіти вчаться: аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел; бачити проблеми, ставити запитання; висувати гіпотези та оцінювати альтернативи; робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його. У ході реалізації даної технології розвивається мислення вищого порядку, що спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності.
Відповідь на це питання введіть в об'єкт поруч.
Ще зовсім трішки!
Підказка - буква "Е"
Молодці! Майже знайшли ключ!
Підказка - буква "С"
Це різновид гібридної методики , коли відбувається поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання.
Підказку введіть в об'єкт поруч.
Остання підказка! Ще зовсім трішки!
Підказка - буква "Т"
Ви зібрали всі літери для ключа. Тепер здогадайтеся: ключ - інтерактивна гра.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: