Вебквест:

Принципи ефективного навчання

06.05.2025
0 0
3—4 роки, 4—5 років, 5—6 років, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний
2 рівнів
10 підказок
Час виконання: 42 хвилини

1

57

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Дельвер Наталія

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 42 хвилини

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо на квесті 'Принципи ефективного навчання'! Ти готовий перевірити свої знання про основи педагогіки та методи, які допомагають зробити навчання більш ефективним? Твоїм завданням буде пройти два рівні, відповідаючи на питання, що стосуються ключових принципів навчання. Успіх залежить від твоєї уважності та логічного мислення! Готовий до виклику? Починай гру

Рівень №1 — Урок історії переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Плакат 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Правильні варіанти ключа:
Навчання навчання
Повідомлення після введення ключа:

Вітаємо! Ви успішно завершили рівень!

Ваші відповіді свідчать про добрі знання принципів навчання. Ви впевнено рухаєтесь уперед!

Попереду — новий рівень із новими викликами.

Мітка №2/6 Дошка Завдання з відповіддю
Завдання:

Що означає принцип доступності у навчанні?

A) Навчальний матеріал має бути складним

Б) Матеріал повинен відповідати віковим та інтелектуальним особливостям учнів

В) Учні мають самі обирати зміст уроку

Г) Використовуються лише теоретичні знання

Правильні варіанти відповіді:
Б б
Відповідь на завдання:

Наступне питання знаходиця на прапорі який був створений в 1942

Мітка №3/6 Прапор УПА Завдання з відповіддю
Завдання:

Який приклад найкраще ілюструє принцип наочності?

A) Усне пояснення вчителя

Б) Використання схем, моделей, малюнків

В) Читання підручника

Г) Домашнє завдання

Правильні варіанти відповіді:
Б б
Відповідь на завдання:

Без руху — веде,

Без голосу — все скаже.

В ній моря, міста й поля —

Уся країна, як на долоні вона.

Мітка №4/6 Мапа Завдання з відповіддю
Завдання:

Чому важливо дотримуватися принципу доступності?

A) Щоб скоротити час на навчання

Б) Щоб навчання було зрозумілим і ефективним

В) Щоб учні не нудьгували

Г) Щоб не використовувати підручники

Правильні варіанти відповіді:
Б б
Відповідь на завдання:

Стоїть без руху, мовчки дивиться вперед,

Лише голова — а тягне на портрет.

У бронзі чи в камені — пам’ять жива,

Про славну людину лишає слова.

Мітка №5/6 Погруддя 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Яке з наведеного є проявом порушення принципу наочності?

A) Демонстрація експерименту

Б) Використання абстрактних понять без прикладів

В) Відеоурок із поясненнями

Г) Робота з картами

Правильні варіанти відповіді:
Б б
Відповідь на завдання:

Ключ від кімнати найдете у професора

Мітка №6/6 Професор Завдання з відповіддю
Завдання:

З ранку й до самого вечора

Труд іде недаремно.

Кожен день усе нове -

І цікаво ,і приємно.

Знання, вміння - то є суть

Як цей процес всі звуть

Правильні варіанти відповіді:
Навчання навчання
Відповідь на завдання:

Вихід на плакаті

Рівень №2 — Кабінет фізики переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Правильні варіанти ключа:
Принципи принципи
Повідомлення після введення ключа:

Вітаємо!

Ти успішно завершив гру!

Твоя кмітливість, наполегливість і знання допомогли дійти до фіналу.

Ти справжній переможець!

Не зупиняйся — нові пригоди вже чекають попереду!

Мітка №2/6 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Принцип свідомості означає:

A) Навчання без розуміння

Б) Повторення матеріалу

В) Усвідомлене засвоєння знань з розумінням мети та значення

Г) Виконанн тестів

Правильні варіанти відповіді:
В в
Відповідь на завдання:

У стіні — прозоре скло,

Через нього видно все.

День покаже, ніч сховає —

Що це таке, хто вгадає?

Мітка №3/6 Вікно 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Як стимулювати активність учнів на уроці?

A) Дозволити їм мовчати

Б) Давати більше самостійних завдань, запитань, дискусій

В) Заборонити обговорення

Г) Переказувати текст з

підручника

Правильні варіанти відповіді:
Б б
Відповідь на завдання:

Є в неї кути — аж цілих три,

Допомагає креслити все, що захочеш ти.

Не просто лінійка — кути в ній живуть,

Для креслярів і учнів — у пригоді буть.

Мітка №4/6 Лінійка Завдання з відповіддю
Завдання:

Яка ситуація свідчить про дотримання принципу активності?

A) Учні слухають мовчки

Б) Учитель сам виконує вправи

В) Учні беруть участь у дискусії, ставлять запитання

Г) Учні заповнюють таблицю за вчителем

Правильні варіанти відповіді:
В в
Відповідь на завдання:

Маленьке зробить дуже близьким,

Побачиш те, що не видно оком людським.

Наука без нього не обійдеться ніяк —

Що це за прилад?

Мітка №5/6 Мікроскоп Завдання з відповіддю
Завдання:

Чому важливо дотримуватися принципу свідомості в навчанні?

А) щоб учні могли швидше запам'ятовувати матеріал без зайвих зусиль.

Б) щоб навчання було лише механічним виконанням завдань без глибокого розуміння

В) щоб учні розуміли зміст і значення того що вивчають

Г) щоб учні мали можливість застосувати знання в реальних ситуаціях і житті

Правильні варіанти відповіді:
В в
Відповідь на завдання:

Найди квітку там знайдеш ключ

Мітка №6/6 Квітка Завдання з відповіддю
Завдання:

Вони в основі всього,

Наче правила без права на зміни.

Їх не побачиш, але вони є,

Вказують шлях у житті й на уроці.

Правильні варіанти відповіді:
Принципи принципи
Відповідь на завдання:

Вихід — це двері, що ведуть до нових можливостей.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Сучасні освітні технології

Сучасні освітні технології

283

Аватар профіля Нагуло Тетяна Олександрівна
Методичний вебквест
дорослі

19 грн

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

1411

Аватар профіля Нагула Вікторія Сергіївна
Інформатика
6—11 клас

49 грн

Plural nouns

Plural nouns

131

Аватар профіля Krotova Anna Serhiivna
Англійська мова
3—7 клас, дорослі та змішані

20 грн

Святий, Святий Миколай ...

Святий, Святий Миколай ...

2686

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Виховна робота
3—6 клас

50 грн

Планета, на якій ми живемо

Планета, на якій ми живемо

28

Аватар профіля Ляховецька Наталья Олександрівна
Географія
6 клас

25 грн

Схожі вебквести

Творчість

Творчість

204

Аватар профіля Лисанець Дарина Василівна
Педагогіка
дорослі

Україна для дітей!

Україна для дітей!

140

Аватар профіля Міщенко Таня
Педагогіка

Мистецька педагогіка і педагогіка мистецтва

Мистецька педагогіка і педагогіка мистецтва

109

Аватар профіля Мороз Аліна Михайлівна
Педагогіка
дорослі

Семінар 4

Семінар 4

209

Аватар профіля Федорова
Педагогіка
дорослі

Основні принципи навчання

Основні принципи навчання

36

Аватар профіля Шацький Артем Вікторович
Педагогіка
I курс