Дельвер Наталія
Бібліотека вебквестів
1
57
0
Дельвер Наталія
Час за який потрібно виконати всі завдання: 42 хвилини
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаємо на квесті 'Принципи ефективного навчання'! Ти готовий перевірити свої знання про основи педагогіки та методи, які допомагають зробити навчання більш ефективним? Твоїм завданням буде пройти два рівні, відповідаючи на питання, що стосуються ключових принципів навчання. Успіх залежить від твоєї уважності та логічного мислення! Готовий до виклику? Починай гру
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаємо! Ви успішно завершили рівень!
Ваші відповіді свідчать про добрі знання принципів навчання. Ви впевнено рухаєтесь уперед!
Попереду — новий рівень із новими викликами.
Що означає принцип доступності у навчанні?
A) Навчальний матеріал має бути складним
Б) Матеріал повинен відповідати віковим та інтелектуальним особливостям учнів
В) Учні мають самі обирати зміст уроку
Г) Використовуються лише теоретичні знання
Наступне питання знаходиця на прапорі який був створений в 1942
Який приклад найкраще ілюструє принцип наочності?
A) Усне пояснення вчителя
Б) Використання схем, моделей, малюнків
В) Читання підручника
Г) Домашнє завдання
Без руху — веде,
Без голосу — все скаже.
В ній моря, міста й поля —
Уся країна, як на долоні вона.
Чому важливо дотримуватися принципу доступності?
A) Щоб скоротити час на навчання
Б) Щоб навчання було зрозумілим і ефективним
В) Щоб учні не нудьгували
Г) Щоб не використовувати підручники
Стоїть без руху, мовчки дивиться вперед,
Лише голова — а тягне на портрет.
У бронзі чи в камені — пам’ять жива,
Про славну людину лишає слова.
Яке з наведеного є проявом порушення принципу наочності?
A) Демонстрація експерименту
Б) Використання абстрактних понять без прикладів
В) Відеоурок із поясненнями
Г) Робота з картами
Ключ від кімнати найдете у професора
З ранку й до самого вечора
Труд іде недаремно.
Кожен день усе нове -
І цікаво ,і приємно.
Знання, вміння - то є суть
Як цей процес всі звуть
Вихід на плакаті
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаємо!
Ти успішно завершив гру!
Твоя кмітливість, наполегливість і знання допомогли дійти до фіналу.
Ти справжній переможець!
Не зупиняйся — нові пригоди вже чекають попереду!
Принцип свідомості означає:
A) Навчання без розуміння
Б) Повторення матеріалу
В) Усвідомлене засвоєння знань з розумінням мети та значення
Г) Виконанн тестів
У стіні — прозоре скло,
Через нього видно все.
День покаже, ніч сховає —
Що це таке, хто вгадає?
Як стимулювати активність учнів на уроці?
A) Дозволити їм мовчати
Б) Давати більше самостійних завдань, запитань, дискусій
В) Заборонити обговорення
Г) Переказувати текст з
підручника
Є в неї кути — аж цілих три,
Допомагає креслити все, що захочеш ти.
Не просто лінійка — кути в ній живуть,
Для креслярів і учнів — у пригоді буть.
Яка ситуація свідчить про дотримання принципу активності?
A) Учні слухають мовчки
Б) Учитель сам виконує вправи
В) Учні беруть участь у дискусії, ставлять запитання
Г) Учні заповнюють таблицю за вчителем
Маленьке зробить дуже близьким,
Побачиш те, що не видно оком людським.
Наука без нього не обійдеться ніяк —
Що це за прилад?
Чому важливо дотримуватися принципу свідомості в навчанні?
А) щоб учні могли швидше запам'ятовувати матеріал без зайвих зусиль.
Б) щоб навчання було лише механічним виконанням завдань без глибокого розуміння
В) щоб учні розуміли зміст і значення того що вивчають
Г) щоб учні мали можливість застосувати знання в реальних ситуаціях і житті
Найди квітку там знайдеш ключ
Вони в основі всього,
Наче правила без права на зміни.
Їх не побачиш, але вони є,
Вказують шлях у житті й на уроці.
Вихід — це двері, що ведуть до нових можливостей.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: