Вебквест:

Об'єкти та моделі

06.11.2021
3 0
4 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Шкільний клас

191

158

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 5 разів

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Щиро вітаю у просторі вебквесту. Розпочавши його, ти опинишся у своєму віртуальному класі з різними об'єктами, які при наведені на них курсора, рухаються. За цими об'єктами "сховані" вихід та підказки з ключами. Прояви свою кмітливість, знайшовши всі підказки (питання на які потрібно дати відповідь) та отримавши ключ для виходу(це набір чисел, які ти отримаєш, якщо правильно відповіси на запитання(підказки)). Гра закінчиться успішно, якщо ти знайдеш за яким об'єктом захований вихід і введеш правильний ключ для виходу. Для введення ключа для виходу у тебе є 5 спроб.

Головне:

  1. Кожну відповідь вводити з малої літери

  2. У кінці відповіді крапки не ставити

    Успіхів у пошуках!!!

    P. S. Трішки тобі допоможу. Першу підказку знайдеш, натиснувши на телевізор.

Рівень №1 — Шкільний клас переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вітаю!!!

Двері - це вихід з вебквесту.

Щоб успішно завершити його введи ключ. Нагадую, він повинен складатися з чотирьох чисел. Якщо ти знайшов всі підказки і зібрав ключ, то скоріш вводь його.

Ключ:
7946
Повідомлення після введення ключа:

Чудово, правильне рішення знайдено!!!

Мітка №2/11 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Скористайтеся першою підказкою.

На уроках вчителі використовують презентації, для подання інформації.

А ще редактор презентацій PowerPoint можна використовувати для того, щоб "оживити" об'єкти чи їх частини, чи рух об'єкта. Тобто створити анімацію. Анімація - від англ. to animate - оживляти.

Увага! Закінчіть речення щоб отримати одне число ключа.

Окрема екранна сторінка презентації з різними об'єктами це...

(Ввівши ключ, не забудь натиснути кнопку Застосувати ключ)

Правильна відповідь:
слайд
Відповідь на завдання:

Отже, перше число вашого ключа (для виходу) це - 7.

Запам'ятайте його (або запишіть) і зверніть увагу що ключ (для виходу) буде мати вигляд 7 . . .

А зараз продовжуйте шукати підказки, щоб розгадати ключ. Не здавайся, я в тебе вірю!!!

Мітка №3/11 Глобус Завдання з відповіддю
Завдання:

Люди створюють і використовують моделі з різних причин:

  • оригінал уже не існує або ще не існував;

  • розміри оригіналу не дають змоги ефективно досліджувати його;

  • дослідження оригіналу може бути дуже дороговартісним і зашкодити здоров'ю людини.

    Увага! Пропущене слово у реченні буде вашим наступним ключем.

Глобус - це матеріальна ... нашої планети Земля.

(Ввівши ключ, не забудь натиснути кнопку Застосувати ключ)

Правильна відповідь:
модель
Відповідь на завдання:

Вітаю! Третє число у ключі (для виходу) 4.

Запам'ятайте його або запишіть.

Мітка №4/11 Підручник розгорнутий Завдання з відповіддю
Завдання:

Підручник містить текстові та графічні об'єкти. На слайдах (екранних сторінках) презентації так само можна створити текстові та графічні об'єкти. А ще можна "оживити" об'єкти чи їх частини. Тобто створити анімацію.

Анімаційні ефекти для зручності об'єднують у групи: вхід, виділення, вихід, шляхи руху.

Увага! Пропущене слово у реченні буде вашим наступним ключем.

Визначити спосіб зникнення об'єкта (розчиняється, виїжджає в якомусь напрямку і т. ін.) можна, обравши групу ...

(Ввівши ключ, не забудь натиснути кнопку Застосувати ключ)

Правильна відповідь:
вихід
Відповідь на завдання:

Вітаю! Четверте число у ключі (для виходу) 6.

Запам'ятайте його або запишіть.

Не здавайтесь, рухайтесь далі.

Мітка №5/11 Паперовий літак Завдання з відповіддю
Завдання:

За способом подання моделі бувають: матеріальні, інформаційні, математичні, комп'ютерні.

Увага! Пропущене слово у реченні буде вашим наступним ключем.

Паперовий літак це ... модель реального об'єкта.

(Ввівши ключ, не забудь натиснути кнопку Застосувати ключ)

Правильна відповідь:
матеріальна
Відповідь на завдання:

Вітаю! Друге число у ключі (для виходу) 9.

Запам'ятайте його або запишіть.

Не здавайтесь, рухайтесь далі.

Мітка №6/11 Мікроскоп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вперед, до перемоги!

Мітка №7/11 Синій ранець Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Не здавайся!!!

Мітка №8/11 Дошка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Тепло. Ти близько до об'єкта, де захована наступна підказка.

Мітка №9/11 Смітник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Гаряче.

Мітка №10/11 Яблуко Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відпочинь трішки і зроби гімнастику для очей.

Мітка №11/11 Стілець 9 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Let's go.

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

11 1

Зрозумілий:

7 5

Потрібні роз'яснення:

8 4
Рекомендуємо

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

295

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
6 клас

31 грн

Текстовий процесор. 8 клас

Текстовий процесор. 8 клас

216

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
8 клас

50 грн

Excel

Excel

193

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
7 клас

50 грн

Векторний графічний редактор InkScape

Векторний графічний редактор InkScape

213

Аватар профіля Фортун Ганна Володимирівна
Інформатика
6 клас

20 грн

Розгалуження, якщо, умови, безпека в Інтернеті

Розгалуження, якщо, умови, безпека в Інтернеті

115

Аватар профіля Аріткулова Лідія Федорівна
Інформатика
6—8 клас

66 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

970

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

539

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

259

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

464

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас