Веб-квест на тему "Моя майбутня професія - історик" для учнів 5 класу НУШ .
Бібліотека вебквестів
Веб-квест на тему "Моя майбутня професія - історик" для учнів 5 класу НУШ .
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Привіт!
Сьогодні на тебе чекає захоплюючий квест, який поєднує різноманітні завдання.Ти поринеш у чарівний світ історії, який допоможе тобі зрозуміти- чи будеш ти у майбутньому істориком. Сподіваюсь тобі сподобається!!!
Для того, щоб почати, знайди у чарівній кімнаті того, хто за допомогою чарів допоможе тобі дати відповідь на головне запитання.
Ключі-слова для проходження квесту вводь з великої літери.
Починаймо!!!
Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
11 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Наука, яка пов'язана з минулим?
Вітаю з успішним проходженням квесту!!!
Як тобі пригоди!?
Чи побачив ти в собі риси майбутнього історика?
Вони схожі на чарівників, які відтворюють минуле, осмислюють його, оцінюють з точки зору того, наскільки «уроки» минулого можуть стати в пригоді сучасним людям. Іноді можуть прогнозувати майбутнє. У своїй роботі вони зіставляють події, факти, джерела. Хто ж цей науковець?
Ризикни і випий жовте зілля, яке додасть тобі суперсили рухатись далі!
Кого вважають "батьком історії"?
Доречі він жив в Давній Греції!!!
Досліднику, одягни чарівного капелюха!!!
Яка наука допомагає історику працювати з часом?
Подивись на стіл і знайди там те, що найлегше за всі предмети.
Назви види історичних джерел.
(5 слів, починай перше слово з великої літери, кожне наступне слово з маленької через кому без пробілів)
Прямуй до речового джерела, від якого йде світло на велику стіну.
Два слова, які означають носії інформації для істориків. Їх багато видів , вони і написані, і сказані, і розкопані.
У мішку, ближче до вікна, ти знайдеш історичні джерела.
Що за наука вправно володіє лопатою та щіточкою?
Знайди в кімнаті одразу в одному місці три зелених і три червоних писемних історичних джерел.
Що може належати до писемних джерел?
(Перше слово з великої літери, наступні з маленької через кому без пробілів)
(4 слова: 1-ділові папери,2-багато в бібліотеці, 3-їх раніше писали на паперових листках чорилами або ручкою і відправляли поштою ,4- зібрання новин на папері.)
Поки горить свічка на великій стіні є ще дещо, що потрібно історику. Зверни увагу на великий плакат!
Без чого історик не може орієнтуватись у просторі?За допомогою цього він може "мандрувати" на великі відстані та "бачити " в яких саме місцях відбувались події в минулому.
Далі шлях підкажуть чарівні кристали.
Власні назви будь-яких географічних об'єктів. вивчає наука...?
Знайди місце , де б можна було присісти і відпочити. Скоро сили тобі знадобляться!!!
Чи знаєш ти , як історик, що означає слово "козак"?
(2 слова)
Зараз ти зрозумієш для чого ти набирався сил!!!
Як тобі руханка?!
Тоді сідай на стілець, візьми перо, відкрий книгу та запиши ...
Якими рисами повинен бути наділений історик?
(Перше слово з великої літери, наступні з маленької через кому без пробілів)
(4 слова. Перше з великої літери, наступні з маленької через кому)
Прямуй на ВИХІД!!! Він знаходиться позаду чарівника.
Для виходу знайди слово-ключ.
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: