Вебквест:

медіаграмотність

03.11.2022
0 0
5 Клас
1 рівнів
6 підказок
Час виконання: необмежений

145

184

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт! Сьогодні Медіазнайко зробив дивний дзвінок тобі, мабуть хоче про щось розповісти. Послухаймо разом!

Рівень №1 — медіаграмотність переглянути шаблон

Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/7 Keyboard => вихід  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Що таке медіаграмотність своїми словами?

Картинки по запросу медіаграмотність це

Медіаграмотність — сукупність знань, навичок та умінь, що дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати різноманітні повідомлення для різних типів медіа. Окрім того, медіаграмотність передбачає вміння розуміти й аналізувати, як медіа функціонують у суспільстві та який вплив вони мають.

Фінальне повідомлення:

ви дуже розумні та кмітливі

Мітка №2/7 Phone => вхід Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:
  • Привіт, це Медіазнайко! Нам терміново треба обговорити важливі речі! Ти знаєш що таке медіграмотність??? А неважливо, допоможи навести порядок в справах і все дізнаємося!

    Переглянь папери на столі, знайди підказку та дізнайся про що говорив Медіазнайко?

Мітка №3/7 Paper 3 => Бумаги Завдання з відповіддю
Завдання:

Що таке інформація?

Новина - одна з інформаційних жанрів, вона повинна вичерпно відповідати щонайменше на три питання: "Що?/Хто? Де? Коли?", потім ще й на питання: "Як? Чому?"Основну модель, за якою конструюють і повідомляють новини, називають перевернутою пірамідою: спочатку повідомляють новини, потім - менш важливі відомості.

Новина повинна бути достовірна, факти повинні бути пріоритетніші за коментар, в інформації на спірні теми необхідно подати принаймні два протилежні погляди, озвучити думку компетентних органів. Для легкого сприйняття інформації, пропозиції повинні бути прості й короткі.

Увага! Питання підказка: Хто формулює новину, збирає та обробляє інформацію перш ніж її отримує читач?

Правильна відповідь:
журналіст
Відповідь на завдання:

Все вірно, журналіст збирає, обробляє та публікує інформацію у зручному до сприйняття вигляді. Отож переглянь блокнот, можливо там вже зібрана певна інформація?

Мітка №4/7 Notebook => блокнот Завдання з відповіддю
Завдання:

Історія ЗМІ

Як свідчить еволюція журналістики, одним із головних напрямків її розвитку було найбільш повне задоволення потреб людини в комунікації, тобто необхідній їй соціально значимої інформації. Вже в доісторичні часи людина сама виступала як засіб комунікації: різні відомості поширювали шамани, провісники, оракули, а засобом консервації її був наскальний живопис, пергамент, глиняні дощечки.

Основні етапи розвитку ЗМІ

1) До початку нашої ери — прагазетні явища;

2) з початку нашої ери до XV ст. н. е. — епоха рукописних видань;

3) з XV ст. до XVII ст. — винахід і розвиток друкарства, становлення газетно-журнальної справи;

4) з XVIII ст. до початку XX ст. — розвиток журналістики як суспільного інституту, вдосконалення поліграфічної бази, становлення преси як основи демократії;

5) 1900-1945 рр. — набуття пресою функцій «четвертої влади»;

6) 1945-1955 рр. — процес концентрації та монополізації ЗМІ;

7) 1955-1990 рр. — епоха становлення електронних засобів комунікації;

8) з 1990 р. і до сьогодні — становлення нового інформаційного порядку у світі.

Увага, питання: Який синонім до словосполучення ЗМІ?

Правильна відповідь:
масмедіа
Відповідь на завдання:

Проаналізуй інформацію на паперах

Мітка №5/7 Paper => бумага Завдання з відповіддю
Завдання:

Аналізуємо ЗМІ:

При читанні, прослуховуванні та перегляді будь-якого медіапродукту пам'ятайте, що медіа репрезентує реальність. Навіть за найбільшого бажання інформацію не можна стовідсотково об'єктивно передати. А іноді медіа спеціально надають певного ухилу матеріалові, роблячи його упередженим, одностороннім, намагаючись нав'язати певну думку, агітувати. Завжди ставте питання:

Хто підготував цей матеріал?

На кого він розрахований?

Кому вигідна ця інформація?

Чи всі сторони, всі думки стосуються теми, проблеми? Спробуйте уточнити отриману інформацію з інших джерел.

Як називається цілеспрямоване поширення ідей та моделей поведінки серед широких мас населення?

Правильна відповідь:
пропаганда
Відповідь на завдання:

Будь яка пропаганда тісно пов'язана із свободою слова та її обмеженнями, отож перевіримо факти (відкрий папку фактів)

Мітка №6/7 Folder => Папка Завдання з відповіддю
Завдання:

Загальна декларація про права людини (1948) ст. 19 «Кожна людина має право на свободу переконань та їх вільне вираження; це право передбачає свободу безперешкодно дотримуватися власних переконань і свободу шукати, одержувати та поширювати інформацію будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів»

Загальна декларація про права людини (1948) Надання найвищого статусу шляхом закріплення у Преамбулі як однієї з чотирьох невід'ємних свобод «люди матимуть свободу слова та переконань і будуть вільні від страху та нестатків»

КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод (1950) Стаття 10 Свобода вираження поглядів ✔ закладає правові основи регулювання свободи вираження поглядів ✔ Підтверджує правило «свобода не є без межною, проте її обмеженя повинні бути встановлені законодавчо»

Межі Свобода вираження поглядів (зовнішня свобода або forum externum) не є абсолютним правом на відміну від свободи думки (внутрішня свобода або forum internum) Здійснення цієї свободи повязане з певними обов'язками та відповідальністю і підлягає певним обмеженням

Конфлікт прав та інтересів Право на свободу вираження поглядів може бути обмежене:  Правом на свободу думки, совісті та релігії  Правом на повагу до приватного життя  Забороною всіх форм дискримінації

Найголовнішим є...

Правильна відповідь:
свобода слова
Відповідь на завдання:

Будь які підтвердження інформації зараз легко перевірити за допомогою мережі інтернет

Мітка №7/7 Monitor => монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Медіаосвіта – це навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасних мас-медіа. Медіаосвіта – один з усталених і апробованих способів формування попиту на якісний журналістський контент. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти.

Медіаосвіта в Україні - це частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою масмедіа, включаючи традиційні та новітні медіа з урахуванням розвитку інформаційних технологій.

Медіаграмотність — сукупність знань, навичок та умінь, що дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати різноманітні повідомлення для різних типів медіа. Окрім того, медіаграмотність передбачає вміння розуміти й аналізувати, як медіа функціонують у суспільстві та який вплив вони мають.

Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Бути медіаграмотним означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно, й ділитися нею з іншими.

Варто пам'ятати - серед представленої навколо нас інформації та фактів існує безліч ...! Зважай на це під час пошуку потрібної інформації. (заповніть пропущене слово)

Правильна відповідь:
фейків

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

370

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

50 грн

Узагальнення вивченого матеріалу з інформатики в 6 класі НУШ

Узагальнення вивченого матеріалу з інформатики в 6 класі НУШ

159

Аватар профіля Томчук Ірина Григорівна
Інформатика
6 клас

36 грн

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 5 класі НУШ

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 5 класі НУШ

159

Аватар профіля Томчук Ірина Григорівна
Інформатика
5 клас

36 грн

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 7 класі

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 7 класі

175

Аватар профіля Томчук Ірина Григорівна
Інформатика
7 клас

36 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

85

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1043

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

918

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

312

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

497

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

95

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас