Вебквест:

Ком'ютерна програма. Вікно комп'ютерної програми.

15.11.2021
0 0
2 Клас
1 рівнів
5 підказок
Час виконання: необмежений

114

66

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Шановний друже, для того, вийти з кімнати, ти маєшь пригадати все, що ми вивчили! Бажаю успіху!

Перша підказка у годиннику.

Рівень №1 — Шкільний клас переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Смуга у верхній частині вікна, що містить ліворуч значок програми і наступний за ним заголовок.

Ключ:
рядок заголовка
Повідомлення після введення ключа:

Ти переміг!!!

Мітка №2/6 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називається послідовність інструкцій, призначених для керування роботою комп’ютера?

Далі шукай книгу, вона дасть наступну підказку.

Правильна відповідь:
програма
Відповідь на завдання:

Ти молодець!

Мітка №3/6 Книга 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Що з’являється на екрані монітора після запуску програми?

А наступна підказка полетіла за літачком...

Правильна відповідь:
вікно
Відповідь на завдання:

Гарна робота!

Мітка №4/6 Паперовий літачок 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

На що схожа кнопка, що закриває вікно програми?

Наступна підказка причаїлася в рюкзаку.

Правильна відповідь:
хрестик
Мітка №5/6 Рюкзак 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

На що схожа кнопка, яка звертає програму?

Наступну підказку ховає квітка.

Правильна відповідь:
риска
Відповідь на завдання:

Дуже добре!

Мітка №6/6 Квітка Завдання з відповіддю
Завдання:

Як назіваєтья список об’єктів, які можна вибирати для роботи з програмою.

Наступна підказка відчиніть двері.

Правильна відповідь:
меню
Відповідь на завдання:

Так тримати!

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

6 1

Зрозумілий:

4 3

Потрібні роз'яснення:

4 3
Рекомендуємо

Лінійні програми

Лінійні програми

88

Аватар профіля Міхновець Наталія Віталіївна
Інформатика
7—8 клас

33 грн

Комп'ютерна мережа

Комп'ютерна мережа

222

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

35 грн

Шукач комп'ютерного пристрою

Шукач комп'ютерного пристрою

178

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
4 клас

150 грн

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

409

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
6 клас

31 грн

Інформатика. Інформація. ІС. Комп'ютерне моделювання

Інформатика. Інформація. ІС. Комп'ютерне моделювання

193

Аватар профіля Скакун Олександра Юріївна
Інформатика
10 клас та I курс

30 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1589

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1039

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

443

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

580

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

173

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас