Вебквест:

Інфотіани

25.11.2021
0 0
Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Тиждень інформатики

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 45 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Доброго дня! Вітаю учасників квесту!

Потрібно буде пройти декілька кімнат. Знаходимо підказки та вводимо ключі. Уважно читаємо питання!

Бажаю перемоги!

Рівень №1 — Рівень 1. Ви у школі. Знайдіть усі підказки та введіть правильні ключі для переходу на наступний рівень. переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Квітка  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Чи знаєте ви, з якого матеріалу було виготовлено першу комп'ютерну мишу?

З дерева.

Фінальне повідомлення:

Так тримати! Тепер рівень 2.

Мітка №2/5 Дошка 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Інформатика - це цілий світ! Але насамперед - це .......

Введіть слово.

Правильна відповідь:
наука
Відповідь на завдання:

Інформатика - це наука!

Мітка №3/5 Дошка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Що є основним об'єктом редактора презентацій Power Point?

Слово пишемо з маленької літери.

Правильна відповідь:
слайд
Відповідь на завдання:

Молодець!

Мітка №4/5 Двері Завдання з відповіддю
Завдання:

Орган чуття, яким ми сприймаємо візуальну інформацію - це ....

Правильна відповідь:
очі
Відповідь на завдання:

Так! Це очі! Молодець!

Мітка №5/5 Папір 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Введіть назву програми для роботи з текстом.

Підказка: англійською одне слово, 4 літери...

Правильна відповідь:
Word
Відповідь на завдання:

Відмінно!

Рівень №2 — Рівень 2. Наводь курсор на пристрої, які мають відношення до інформатики. переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Двері  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Входити до кабінету інформатики

можна лише з дозволу вчителя!

Пам'ятайте про це!

Фінальне повідомлення:

Так!

Мітка №2/5 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Послідовність команд - це .....

Правильна відповідь:
алгоритм
Відповідь на завдання:

Вірно!

Мітка №3/5 Екран для проектора Завдання з відповіддю
Завдання:

Екран, монітор, колонки -

це пристрої ...... інформації.

Правильна відповідь:
виведення
Відповідь на завдання:

Відмінно!

Мітка №4/5 Пачка паперу Завдання з відповіддю
Завдання:

Невидимий символ у текстовому

документі - це .........

Правильна відповідь:
пропуск
Відповідь на завдання:

Молодець!

Мітка №5/5 Радіо дзвінок Завдання з відповіддю
Завдання:

Звук - це ........... інформація.

Правильна відповідь:
аудіальна
Відповідь на завдання:

Да ти молодчинка!

Рівень №3 — Рівень 3. Шкільний коридор. Ми вже на шляху виходу зі школи. переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Сміттєвий бак  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Кошик - це об'єкт інтерфейсу, призначений для

видалення об'єктів та

тимчасового їх збереження.

Знай та друзям розповідай!

Фінальне повідомлення:

Перфекто!

Мітка №2/5 Двері 1 => Двері 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Алгоритм для комп'ютера - це .......

Правильна відповідь:
програма
Відповідь на завдання:

Відмінно!

Мітка №3/5 Двері 2 => Двері 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

Назва програми для початківця-програміста у школі - це ......

Ведіть відповідь англійськими літерами починаючи з великої.

Правильна відповідь:
Scratch
Відповідь на завдання:

Беліссімо!

Мітка №4/5 Двері 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

Вид графіки, який передає реалістичність

об'єктів - це ................ графіка.

Правильна відповідь:
растрова
Відповідь на завдання:

Геніус!

Мітка №5/5 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Неправдива інформація - це .......

Правильна відповідь:
фейк
Відповідь на завдання:

Молодець!

Рівень №4 — Рівень 4. Шкільний автобус. Їдемо додому. переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Мяч для регбі  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Чи знаєте ви, як називається пристрій, який працює самостійно та автономно?

Це девайс.

Гаджет потребує додаткового пристрою для повноцінної роботи.

Знай та друзям розповідай!

Фінальне повідомлення:

Ми пишаємося тобою!

Мітка №2/5 Рюкзак синього кольору Завдання з відповіддю
Завдання:

В якому році народився Інтернет?

Правильна відповідь:
1969
Відповідь на завдання:

Чудово!

Мітка №3/5 Рюкзак помаранчевого кольору Завдання з відповіддю
Завдання:

Глобальна мережа - це .........

Правильна відповідь:
Інтернет
Відповідь на завдання:

Відмінно!

Мітка №4/5 Сидіння 16 Завдання з відповіддю
Завдання:

Об'єктами файлової системи є папки,

файли та ........

Правильна відповідь:
ярлики
Відповідь на завдання:

Чудово!

Мітка №5/5 Сидіння 11 Завдання з відповіддю
Завдання:

Для введення даних

натискати

клавішу ..........

Правильна відповідь:
Enter
Відповідь на завдання:

Відмінно!

Рівень №5 — Підкорювач континентів переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Ключ  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Хто володіє інформацією -

той володіє .........!

Ключ:
світом
Повідомлення після введення ключа:

Вітаємо!

Квест завершено!

Слово-пароль - ІТ-шник

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

1 1

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Рекомендуємо

Текстовий процесор. 8 клас

Текстовий процесор. 8 клас

216

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
8 клас

50 грн

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

295

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
6 клас

31 грн

Мова HTML

Мова HTML

127

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
8 клас

50 грн

Основні інструменти Inkscape

Основні інструменти Inkscape

663

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
6 клас та 10—11 клас

35 грн

Комп'ютерна мережа

Комп'ютерна мережа

159

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

35 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

970

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

539

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

259

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

464

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас