Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Матеріали для мовного розвитку: застосування у Монтессорі-середовищі
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

3D-графіка

28.10.2021
3 0
9 Клас
2 рівнів
19 підказок
Час виконання: необмежений

1 480

759

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест з інформатики для учнів 9 класу

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Сьогодні на тебе чекають пригоди!

Для проходження квесту необхідно застосувати знання з теми "3D-графіка".

У першій кімнаті - кабінеті математики - заховано шість ключів, які пов’язані з тривимірною графікою. Знайдеш їх усі - успішно пройдеш перший рівень і нарешті покинеш стіни школи)

У другій кімнаті на тебе чекають зловісні атрибути Гелловіна)) Тут не обійшлося без чаклунства...

Знайди зашифровані літери, розташуй їх у правильній послідовності. Слово, отримане у результаті пошуків, буде ключем. Воно складається з шести букв. Підготуй блокнот і ручку, щоб записувати літери-підказки.

Віднайшовши другий ключ, станеш переможцем!

Бажаю успіху!

P.S. У першій кімнаті розпочни пошуки ключів з дошки)

Рівень №1 — 1 рівень переглянути шаблон

Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/13 Двері  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Ура! Рівень пройдено! Вітаю!!!

Мітка №2/13 Дошка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Розгадай ребус та знайди перший ключ.

Він підійде до транспортира. Бажаю успіхів!0201879g-c627-580x290.png

Мітка №3/13 Транспортир Завдання з відповіддю
Правильні варіанти відповіді:
блендер blender
Відповідь на завдання:

Вітаю! Ключ підійшов!

Далі рухайся до скульптури.

Мітка №4/13 Скульптура Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Візуалізація, побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі.

Цей ключ – для косинця.

Мітка №5/13 Косинець Завдання з відповіддю
Правильні варіанти відповіді:
рендеринг рендер
Відповідь на завдання:

Молодець!

Далі шукай велику піраміду!

Мітка №6/13 Велика піраміда Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

R- гаряча клавіша для ... об’єкта.

Ключ підходить для столу!

Мітка №7/13 Стіл Завдання з відповіддю
Правильна відповідь:
обертання
Відповідь на завдання:

Чудово!

Знайди плакат кулі)

Мітка №8/13 Плакат кулі Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера — комп'ютерна ...

Цей ключ підійде до ноутбука.

Мітка №9/13 Ноутбук Завдання з відповіддю
Правильна відповідь:
графіка
Відповідь на завдання:

Все йде за планом)

Тепер "визирни" у вікно.

Мітка №10/13 Вікно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Віртуальний простір моделювання.

Це – ключ до крейди.

Мітка №11/13 Крейда Завдання з відповіддю
Правильна відповідь:
сцена
Відповідь на завдання:

Чудово! Фініш близько!

Шукай тригонометричні формули!

Мітка №12/13 Тригонометричні формули Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Інструмент для зміни розміру об’єкта.

020187dc-1faa-65x78.png

Цей останній ключ – для графіка функцій. Тобі лишилося його відшукати))

Мітка №13/13 Графік функцій Завдання з відповіддю
Правильна відповідь:
масштабування
Відповідь на завдання:

Ура! Прямуй до виходу!

Відкривай двері та переходь до наступного рівня!

Рівень №2 — 2 рівень переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Ключ:
камера
Повідомлення після введення ключа:

Це кінець)

Мітка №2/8 Кіт Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ключове слово складається з шести букв і означає щось надзвичайно важливе на сцені. Це - "очі" сцени! Відгадай ключове слово та відкрий двері)) Бажаю успіху!

Мітка №3/8 Гарбуз 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відгадай першу букву ключового слова.

Один із апаратних засобів комп’ютерної графіки. Відгадати допоможе qr-код. Візьми другу букву з назви цього пристрою.

0201de9w-7e4c-940x940.png

Мітка №4/8 Казан Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відгадай другу букву ключового слова.

Це - одна зі сфер застосування комп’ютерної графіки, яку дуже люблять діти. Візьми першу букву цього слова!

0201dec7-bdcb-940x328.png

Мітка №5/8 Віник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відгадай третю букву ключового слова.

Тривимірні геометричні примітиви, які додають на сцену (площина, куб, сфера, конус тощо)

Візьми першу букву відгаданого слова.

Мітка №6/8 Привид 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відгадай четверту букву ключового слова.

В кросворді - 2 слово по вертикалі.

Візьми другу букву!

https://learningapps.org/watch?v=pnt0qyjnj21

Мітка №7/8 Вікно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відгадай п’яту букву ключового слова.

Об’єднання кількох об’єктів для спільної роботи з ними. Комбінація клавіш CTRL+G.

Для ключового слова тобі потрібно взяти другу букву вгаданого слова.

Мітка №8/8 Дзвінок Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Шоста, остання буква ключового слова, ховається тут!

Вона освітлює сцену. Друга буква цього слова допоможе відгадати ключове слово і завершити квест!

Рефлексія від 74 учнів

Сподобався:

64 10

Зрозумілий:

54 20

Потрібні роз'яснення:

62 12
Рекомендуємо

Адресація в табличному процесорі

Адресація в табличному процесорі

144

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7 клас

50 грн

40 грн

Порядок на столі

Порядок на столі

121

Аватар профіля Беркут Юлія Іванівна
Інформатика
2—3 клас

33 грн

Середовище Scratch повторення

Середовище Scratch повторення

192

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—7 клас

40 грн

Повторення вивченого

Повторення вивченого

178

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

40 грн

Мова HTML

Мова HTML

190

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
8 клас

50 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1590

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1041

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

448

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

580

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

173

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас