Відбувся у четвер 10 квітня о 18:00
«Якісний освітній контент: від штучності до унікальності»
керівниця напряму бібліотек у Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук, методологиня, освітня тренерка.
75 грн.
до 10 квітня включно
90 грн.
з 11 квітня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Із розвитком цифрових технологій та штучного інтелекту (ШІ) з’являються нові можливості для автоматизації праці педагога, зокрема і під час проєктування та створення освітнього контенту. Однак цей процес супроводжується викликами, що пов’язані зі збереженням педагогічної цінності та автентичності навчальних ресурсів, дотриманням академічної доброчесності. Використання ШІ вимагає осмисленого підходу, що включає перевірку достовірності, адаптацію до педагогічних цілей і не передбачає механічного відтворення інформації без її критичного осмислення.
Сьогодні виникає необхідність опрацювання етичних підходів до використання ШІ в освіті, забезпечення балансу між технологічною ефективністю та творчим внеском педагога. Це сприятиме розвитку культури використання ШІ під час створення унікального та якісного освітнього контенту, академічної доброчесності в цифрову епоху, критичного мислення, творчого підходу та відповідального використання технологій серед освітян.
Розвивати культуру використання штучного інтелекту педагогами під час організації та реалізації освітнього процесу.
ґрунтуючись на аналізі матеріалів і курсів педагогів у бібліотеках Всеосвіти, висвітлити переваги та обмеження штучного інтелекту як інструмента для створення освітнього контенту;
розкрити ключові аспекти авторського права і академічної доброчесності в контексті використання ШІ для генерування освітнього контенту, окресливши правові та етичні ризики;
сформулювати практичні рекомендації щодо творчого внеску освітян у штучно згенеровані тексти, підкресливши важливість адаптації та педагогічного осмислення матеріалів;
обґрунтувати необхідність дотримання балансу між технологічною автоматизацією та унікальністю авторського підходу в створенні якісного освітнього контенту.
усвідомлення переваг і недоліків використання ШІ для створення освітнього контенту;
здатність визначати потенційні правові та етичні ризики під час використання згенерованих матеріалів;
готовність застосовувати творчий підхід до редагування та адаптації штучно згенерованих текстів, інтегруючи власний педагогічний, методичний досвід і експертність у відповідній галузі знань;
усвідомлення важливості балансу між технологічною автоматизацією та авторським підходом у процесі створення якісного освітнього контенту.
Науково-педагогічні, педагогічні працівники, автори освітнього контенту, освітні менеджери.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари