Відбувся в середу 05 березня о 18:00
«Вплив гри на пізнавальний розвиток дошкільника»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 05 березня включно
90 грн.
з 06 березня
Гра є важливою частиною когнітивного розвитку дитини; здатність дитини думати, спілкуватися, розуміти, запам’ятовувати, уявляти та вирішувати, що може статися далі. Найкращий спосіб для дитини дошкільного віку дізнатися, як все працює, — це гра. Коли дошкільнята граються, вони експериментують, вирішують проблеми, творять, думають і навчаються.
Це особливо корисно для когнітивного розвитку дитини, якщо ви проводите час, граючи з нею. Спільна гра з дитиною створює ваші стосунки та надсилає їй просте та позитивне повідомлення: «ти важливий для мене», що має важливе значення для того, щоб дитина дізналася про те, ким вона є та яке місце у світі; надає їй впевненості продовжувати досліджувати та пізнавати світ.
Діти дошкільного віку особливо сприйнятливі до переживань і подразників навколо них. Гра надає їм практичний інтерактивний спосіб взаємодії з навколишнім середовищем, дозволяючи їм досліджувати та навчатися у власному темпі; пропонує можливості для експериментів, відкриттів і навчання, що є вирішальним для когнітивного розвитку. Гра є потужним засобом пізнавального розвитку дошкільників. Вона сприяє розвитку мислення, уяви, уваги, пам’яті, мовлення та розширенню світогляду.
Зорієнтувати педагогів, батьків щодо пізнавального розвитку дитини дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
активізація внутрішніх ресурсів педагогів;
виділення ключових елементів створення ігрового середовища;
особливості вибору ігор, що відповідають віку та інтересам дітей;
розгляд шляхів створення позитивної атмосфери та заохочення до гри.
оволодіння основними навичками щодо інтеграції сучасної техніки та засобів навчання для покращення розвитку дітей.
розвиток навичок, необхідних для створення позитивної атмосфери та заохочення до гри.
розвиток практичних навичок, які необхідні для ігрового навчання як інструменту сприяння навчанню та розвитку дітей.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари