Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Використання Microsoft PowerPoint в НУШ: від простого до складного
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg

Реєстрацію завершено!

Вебінар переміщено в архів

Усі актуальні вебінари за цією темою ви знайдете за посиланням: https://vseosvita.ua/user/id2/webinar

Вебінар

Відбувся у четвер 29 квітня 2021 року о 16:00

«Використовуємо «Мої журнали» для оцінювання та організації шкільних уроків. Інноваційний інструмент для перевірки знань учнів»

Спікер/ка

засновниця проєкту «Всеосвіта», головна редакторка, експертка у створенні сучасних освітніх інформаційних інтернет-проєктів. Активно бере участь у публічній діяльності в галузі...читати все

59 грн.

до 29 квітня включно

90 грн.

з 30 квітня

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів. Кабінет вебінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Чудова новина для всіх користувачів. Якщо Ви теж любите стильний та практичний фетр і давно мріяли про класичну фетрову сумку — обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу нашої новенької Фетрової сумки «Класік».

Актуальність

«Мої журнали» є інноваційним та надійним інструментом для організації уроків та оцінювання, який також дозволяє відстежувати прогрес у навчанні. Під час вебінара ми на власному досвіді переконаємося у надійності системи «Мої журнали», відповімо на найрозповсюдженіші запитання, а також навчимося легко і швидко створювати сучасні уроки та призначати їх для проходження учням.

«Мої журнали» мають безліч переваг та можливостей для роботи сучасного педагога та для забезпечення ефективної цифрової взаємодії з учнями. А саме можливість:

  • в один клік створити клас, предмет та додати учнів (списком);

  • виставляти оцінки миттєво, без прив'язки до електронних уроків: оцінки можна виставляти одночасно кільком учням, окремо можна редагувати та видаляти виставлені оцінки;

  • виставляти пропуски, запізнення, додавати примітки;

  • розділяти дітей на групи;

  • видавати теоретичні завдання і виставляти оцінки за усну роботу;

  • безпечно поширювати журнал серед учнів та батьків;

  • працювати над одним журналом всім педагогічним колективом.

  • захистити кабінет учня паролем;

  • планувати видавати завдання наперед;

  • до кожного завдання залишати коментар для обговорення, або окремо залишити коментар до всього журналу;

  • локально завантажувати журнал в xls;

  • зручно шукати предмети та змінювати порядок відображення;

  • архівування за попередні роки (учні автоматично переводяться на наступний рік, а 11 клас залишається в архіві);

  • миттєво видавати завдання у журнал на сторінці перегляду тесту або уроку.

Окремої уваги заслуговує те, що журнал має дружній сучасний інтерфейс та зручно інтегрований з олімпіадами і конкурсами. Також, у майбутньому планується загальна бібліотека уроків, яку можна буде використовувати за аналогією з бібліотекою тестів чи матеріалів.

Цей вебінар стане справжньою знахідкою для педагогів, які шукають надійний інструмент перевірки знань учнів, бо наш функціонал створено спеціально для українських педагогів та з урахуванням їх побажань. Нагадуємо, розділ «Мої журнали» на «Всеосвіті» БЕЗКОШТОВНИЙ та, на нашу думку, не має аналогів в Україні.

Мета

Надати практичні поради щодо можливостей використання розділу «Мої журнали» для зручного оцінювання та організації уроків.

Завдання:

  1. ознайомити педагогічних працівників з алгоритмами роботи у онлайн-журналі;

  2. розглянути можливості використання розділу «Мої журнали» та надати поради для роботи у ньому;

  3. навчити використовувати онлайн-завдання для створення сучасних уроків.

Очікувані результати:

  • вміння застосовувати набуті знання для оптимізації процесу навчання;

  • здатність переносити набуті знання на практику;

  • розуміння алгоритмів роботи із розділом «Мої журнали» для організації навчання у сучасному освітньому середовищі.

Цільова аудиторія

Вебінар може бути корисним для адміністрації, менеджерів освіти будь-якого рівня, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.

Поширені запитання

? Як замовити сертифікат?

Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.

? Чи треба звітувати про оплату?

Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list

? Чи треба відсилати вам квитанцію щодо оплати?

Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list

? Я не можу знайти свій сертифікат

У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.

Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.

? Як зрозуміти, що у мене є ще один акаунт?

Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.

? Як отримати матеріали до вебінару?

Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.

? Як пройти тестування?

Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».

? У моєму сертифікаті помилка у моїх персональних даних

Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.

? Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?
1
Ознайомитись з програмою підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладах освіти
2
Роздрукувати пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
3
Замовити сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»