+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

Використання цифрових карт в освітньому процесі

Вебінар відбувся

в середу, 08 травня 2019 о 18:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість 2 академічні години.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 08 травня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 09 травня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Косик Вікторія Миколаївна. Директорка Центру освітнього консультування, освітній технолог, науковий співробітник НЦ «Мала академія наук України». Авторка методичних рекомендацій щодо використання мультимедійного забезпечення в закладах освіти, цифрових лабораторій, електронних освітніх ресурсів тощо.

В різний час працювала: школа: учитель географії, економіки, інформатики, заступник директора; заклади післядипломної педагогічної освіти: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: начальник відділення стратегії розвитку освіти ІІТЗО МОН України, начальник відділу цифрової освіти та ІКТ ІМЗО, науковий співробітник МАН України.

Громадська діяльність: заступник голови комітету з питань освіти та науки ІНАУ.

Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id319098

Інформація про вебінар

Сучасний кабінет не можна уявити без наочності. Особливе місце в ній посідають саме карти. Адже істотна частка інформації, з якою має справу людина, є просторовою. Кількість картографічного матеріалу, необхідного для проведення сучасного уроку, величезна. Майже у кожного вчителя виникає проблема його зберігання. Та й зміна декількох карт за 45 хвилин уроку – завдання не завжди здійсненне. Як же вирішити цю проблему? Як зробити урок динамічним, пізнавальним, насиченим?

У сучасному інформаційному суспільстві необхідна учителю інформація все частіше і частіше надається в цифровому (електронному) вигляді. Тобто просторова інформація використовується в цифровій формі.

Карта перестає бути статичним символічним об'єктом. Сьогодні в Інтернеті можна побачити карти хмарності, торнадо, цунамі, вулканізму тощо. Інтернетом користуються всі учні, і тому їм вже нецікаво працювати з паперовими картами, та й застарівають вони зараз дуже швидко – за 1-2 роки. Ось тут на допомогу вчителю і приходить сучасне джерело просторової інформації – цифрова карта. Інтерактивну карту можна використовувати для вивчення нового матеріалу, узагальнення, корекції та перевірки знань, вмінь та навичок учнів, виконання ними практичних робіт. Вчитель, знаючи рівень підготовки учнів, їхні психологічно-вікові особливості, матиме змогу запропонувати окремі завдання для індивідуальної та колективної роботи. Для контролю знань, умінь та навичок з обраної теми в інтерактивній карті передбачаються тестові завдання та географічні задачі з відповідним оцінюванням.

Демонстраційні можливості інтерактивної карти можуть бути збагачені за рахунок довідкової інформації у вигляді таблиць, графіків, діаграм, словника термінів, слайдів, анімацій.

В інтерактивній карті (у вигляді серії карт) представляється картографічна інформація, зміст якої викладений пошарово з можливістю маніпулювання різними шарами тематичної інформації та незначного редагування змісту.

Мета

Оновлення та удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів, розширення та актуалізація знань, умінь та навичок використання цифрових інтерактивних карт, оволодіння сучасними методами забезпечення освітнього процесу інформаційними технологіями.

Завдання

  1. Познайомити з видами цифрових карт та їх призначенням.
  2. Показати практичне застосування цифрових карт в освітньому процесі.
  3. Розповісти про види сучасних інтерактивних карт та можливості їх використання на уроках та позакласній діяльності.

Очікувані результати

Слухачі вебінару отримають знання про види цифрових карт та шляхи їх використання у навчальному процесі, зможуть добирати інтерактивні карти для формування та розвитку в учнів навичок 21 століття та інтегрувати інформаційно-комунікаційні технології в навчальний процес.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники закладів освіти, адміністрація.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Використання цифрових карт в освітньому процесі», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 08 травня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 09 травня