Технологія образно-асоціативного підходу до формування обчислювальних навичок у межах першого десятка

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 вересня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 вересня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Копосов Павло Германович. Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти МОН України. За свою педагогічну практику неодноразово брав участь у конкурсах «Учитель року», був очільником міського методоб’єднання вчителів початкових класів, отримав педагогічне звання учитель-методист, учитель вищої категорії. У 2002 році був одним із засновників Київської лабораторії гуманної педагогіки та обласного осередку Всеукраїнської асоціації гуманної педагогіки (є заступником голови Київського обласного осередку).

«Моє педагогічне і наукове кредо – навчально-ігрова діяльність молодших школярів. Результати моїх теоретичних досліджень та впровадження досвіду у практику шкільного навчання висвітлювались мною на зустрічах із учителями шкіл, курсів післядипломної педагогічної освіти, роботі творчих груп, виступах на численних всеукраїнських та міжнародних науково-педагогічних конференціях, педагогічних читаннях: у містах Києві, Переяслав-Хмельницькому, Львові, Черкасах, Рівному, Москві, Тбілісі. За цей час друкувались публікації у газеті «Розкажіть онукові», журналах: «Початкова школа», «Рідна школа», «Українська мова і література у школі», у матеріалах науково-практичних конференцій, розроблено кілька навчальних посібників.

Впровадження ідей Нової української школи актуалізує необхідність розробки і впровадження такого педагогічного інструментарію, який з одного боку, був би ефективним з точки зору оволодіння учнями знаннями, уміннями, навичками, компетентностями, а з іншого, викликав в учнів стійкий інтерес до навчальної діяльності. Саме над цими аспектами я продовжую працювати і намагаюся знайомити з такими матеріалами вчителів початкових класів.»

Посилання на особисту сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id224150

Анотація

Як показує практика у багатьох учнів після закінчення 1 класу, під час навчання у 2 класі обчислювальні навички сформовані на недостатньому рівні. Під час роботи учителем початкових класів у 2002 році у нас виникла ідея створити образно-асоціативний підхід до цього процесу. В результаті застосування цих розробок у власній роботі були отримані дуже високі результати, а точніше в жодного учня низьких показників обчислювальних навичок не було. Ми вирішили поділитися своїм досвідом з учителями початкових класів. Тож у журналі «Початкова школа» За 2008 рік №7-8 у рубриці «Посібник у журналі» було надруковано проєкт посібника з інноваційною методикою формування обчислювальних навичок учнів 1 класу у межах першого десятка. У подальшому видавництвом «Ранок» у 2010, 2016, 2018 роках на основі цієї методики було видано робочий зошит «Обчислюємо залюбки» (автори П. Г. Копосов, О. Г. Копосова). За цією методикою працює багато учителів м. Києва, м. Житомира, Житомирського району, Миронівського району, м. Біла Церква Київської обл., м. Сарни, Сарнинського району Рівненської області. Від учителів маємо позитивні відгуки. Проте ця методика має свою специфіку, яка потребує певних коментарів та роз’яснень. Саме після наших зустрічей з учителями на курсах післядипломної педагогічної освіти вони вирішували застосовувати цю методику. Тому ми хочемо скористатися нагодою і провести відповідний вебінар, щоб познайомити з асоціативною методикою ще більшу аудиторію вчителів початкових класів.

 Мета

Познайомити вчителів початкових класів з інноваційною технологією формування обчислювальних навичок в учнів 1 класу в межах першого десятка.

Завдання

Зацікавити учителів початкових класів цією технологією, розкрити її специфіку,  переконати вчителів у її ефективності і сприяти застосуванню цієї технології слухачами вебінару на практиці.

Очікувані результати

Засвоєння теоретичних і практичних аспектів застосування технології, бажання її застосувати.

Цільова аудиторія

Вихователі дошкільних закладів, учителі початкових класів, вихователі груп подовженого дня.

 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Технологія образно-асоціативного підходу до формування обчислювальних навичок у межах першого десятка», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 вересня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 вересня