Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в середу 22 квітня 2020 року о 14:00

«Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me та Classkick»

Спікер/ка

вчителька хімії Спеціалізованої школи №196, учителька вищої категорії, педагогічне звання «Старший учитель».

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Освітнє середовище характеризується тим, що здобувачі освіти повністю віддалені від вчителів у просторі й часі, але водночас вони мають можливість у будь-який момент підтримувати діалог за допомогою засобів комунікації.

Інтерактивний робочий аркуш - це веб-сторінка, на якій можна розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Можна вставляти зображення і робити їх інтерактивними, додаючи на них мітки з текстом, гіперпосиланнями, питаннями, вікнами для введення тексту. Запитання можуть бути текстовими, а можуть бути у вигляді аудіофайлів. У багатьох завданнях можна задати відповіді для автоматичної перевірки. 

На вебінарі ми розглянемо два яскравих та зручних онлайн-сервіси для створення інтерактивних робочих аркушів.

Мета вебінара

Надати практичні поради з налагодження  освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Завдання вебінара:

  • зробити огляд-характеристику онлайн-ресурсів;

  • надати рекомендації щодо створення та використання інтерактивних робочих аркушів;

  • розглянути ресурс Wizer.me та ознайомити з алгоритмами створення аркушів та розповісти про завдання різного типу;

  • надати інструкцію для створення та перегляду виконаних робіт в Classkick.

Очікувані результати:

  1. вміння створювати та адмініструвати інтерактивні робочі аркуші;

  2. знання і розуміння алгоритмів роботи у сервісах Wizer.me та Classkick;

  3. підвищення рівня цифрової грамотності учасників освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Вебінар може бути рекомендованим для менеджерів освіти будь-якого рівня (заступників директорів, директорів, методистів), педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, учителів-предметників, репетиторів.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»