Відбувся в понеділок 28 жовтня о 18:00
«Soft skills у дошкільній освіті»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 28 жовтня включно
90 грн.
з 29 жовтня
Дошкільний вік є дуже важливим періодом для розвитку дитини в багатьох аспектах, включаючи соціальний, фізичний, когнітивний, мовний та адаптаційний. ЗДО повинен допомогти дитині навчитися розпізнавати та розуміти як свої почуття, так і почуття інших. Це передбачає здатність визначати емоції, а також контролювати їх і дії, які з ними пов’язані.
М’які навички у структурі ЗДО відіграють найважливішу роль у розвитку дитини, особливо: приналежність, добробут, дослідження, спілкування та ін.. Для кожного напряму дітей підтримують, направляють, заохочують до розвитку певних знань, навичок і ставлень, а в поєднанні формують схильність до навчання. Деякі схильності до навчання: сміливість і цікавість, довіра і грайливість, наполегливість, впевненість і відповідальність, і для кожної схильності вихователі підтримують і заохочують певні дії та поведінку, які згодом переростуть у звички. Наприклад, проявляти інтерес, бути задіяним у діяльності, справлятися з труднощами, викликами та невпевненістю, висловлювати точку зору чи почуття та брати на себе відповідальність. Коли діти реагують відповідно до свого «зростаючого репертуару схильностей» у повсякденній взаємодії, вони стають їхньою ідентичністю. Отже, коли виникають нові ситуації, вони застосовують їх у нових контекстах у чутливий спосіб, а також застосовують їх з часом. М’які навички — це інший спосіб позначення навичок навчання.
Зорієнтувати педагогів, батьків у встановлення зв’язку між раннім навчанням і м’якими навичками.
активізувати внутрішні ресурси педагогів;
виділити основні аспекти навичок soft skills через гру;
значення soft skills для дітей;
ознайомити педагогів з перевагами когнітивних навичок дитини.
оволодіння основними навичками створення простору для розвитку soft skills через гру.
набуття навичок, необхідних для ефективної роботи з дітьми та дорослими в рамках soft skills;
узагальнення практичних і творчих аспектів розвитку soft skills дітей дошкільного віку.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари