Що потрібно знати про аудит трудових книжок працівникам освіти. Зразки записів

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 15 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 16 квітня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Маніленко Інна Володимирівна. Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.

Має дві вищі освіти – юридичну і педагогічну (учитель історії та правознавства). Досвід роботи в юридичній сфері. З 2014 по 2016 роки працювала на посаді директорки школи. Постійно надає нормативно-правові роз'яснення керівникам закладів освіти щодо застосування освітнього, трудового, адміністративного законодавства тощо. Проводить лекції, семінари-практикуми.

Персональна сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id195742

Актуальність

Чинним законодавством України передбачено, що основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка.

Колись трудові книжки вважалися бланками суворої звітності і велися тільки за основним місцем роботи і тільки у паперовому вигляді. Зараз ведеться подвійний облік даних про трудову діяльність працівників, а трудові книжки взагалі збираються замінити електронними реєстрами.

Хоча розмови про запровадження електронного обліку трудової діяльності та про перехід на електронні трудові книжки ведуться вже давно, паперові трудові книжки можуть стати історією вже у цьому році. Зовсім нещодавно ми стали свідками появи постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», яка набрала чинності 26.12.2019.

Однак про повну відмову від паперової форми трудової книжки наразі не йдеться. Тож роботодавцю доведеться й надалі мати справу з трудовими книжками працівників.

І оскільки ведення трудових книжок працівників освіти має свої особливості, а запровадження електронного обліку трудової діяльності передбачає обов’язкове надання роботодавцями сканкопій трудових книжок до Пенсійного Фонд України, наразі виникла гостра потреба приведення у відповідність трудових книжок працівників освіти чинному законодавству України задля уникнення непорозумінь.

То з чого ж почати керівнику закладу освіти? Як правильно провести аудит трудових книжок та підготувати до передачі їх сканкопій до ПФУ? Як усунути виявлені недоліки та уникнути відповідальності? Саме цим та іншим питанням і буде присвячено наш вебінар 15 квітня.

Мета

Надати нормативні роз’яснення щодо порядку ведення трудових книжок працівників освіти з наданням правових алгоритмів дій та зразків записів.

Завдання:

  • розглянути правовий порядок ведення трудових книжок з урахуванням особливостей у сфері освіти, їх облік, зберігання та видачу;

  • проаналізувати типові недоліки та помилки, які зустрічаються у трудових книжках працівників сфери освіти;

  • запропонувати алгоритм виправлення допущених недоліків та помилок;

  • запропонувати зразки записів у трудовій книжці;

  • надати практичні поради керівникам закладів освіти та відповісти на проблемні питання.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  1. дізнаються про правовий порядок ведення трудових книжок працівників освіти та порядок їх обліку, зберігання та видачі;

  2. отримають дієвий алгоритм проведення аудиту трудових книжок;

  3. дізнаються про типові недоліки та помилки, які зустрічаються у трудових книжках працівників сфери освіти;

  4. отримають правовий алгоритм виправлення допущених недоліків та помилок;

  5. отримають зразки записів у трудовій книжці на всі можливі випадки у сфері освіти;

  6. отримають відповіді на хвилюючі їх питання.

Цільова аудиторія

Засновники закладів освіти, керівники та спеціалісти органів управління освітою, керівники закладів освіти всіх типів і форм власності, педагогічні та науково-педагогічні працівники, бухгалтери. 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Що потрібно знати про аудит трудових книжок працівникам освіти. Зразки записів», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 15 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 16 квітня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик