Відбувся у вівторок 18 червня 2019 року о 20:00
«Простір освітніх лайфхаків: LEGO – TANGRAM»
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики та інформатики. Керівник міських та обласних творчих груп, педагогічних майстерень заступників директорів, вчителів...читати все
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики та інформатики. Керівник міських та обласних творчих груп, педагогічних майстерень заступників директорів, вчителів математики ЗЗСО (2016-2019). Майстер-класи для керівників ЗЗСО, ЗДО (2017-2019). Учасник премії Global Teacher Prize Ukrainе 2018. Експерт (не) конференцій EdCamp (2017-2019). Спікер Всеукраїнського проекту "Всеосвіта". Куратор Всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти (2017-2022) в ЗЗСО. Переможець різноманітних Всеукраїнських конкурсів фахової майстерні (2007-2018): «Учитель року» (обласний етап), «Класний керівник року», «Освіта України: ТОП-100», «Вчитель новатор» тощо. Журі Всеукраїнських конкурсів (2017, 2018). Понад 65 публікацій у Всеукраїнських фахових виданнях (2004-2018). 23 роки досвіду роботи в ЗЗСО.
В різний час працювала: школа: вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи.
Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id94916
приховати90 грн.
до 18 червня включно
Освітній процес сьогодення – челенж. Формула нової української школи – це новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей; творчий учитель; наскрізний процес виховання; педагогіка партнерства; детиноцентризм.
Новий стандарт передбачив зовсім іншу організацію праці вчителя, самого процесу навчання, а головне – перетворення способу мислення педагога. Учитель сьогодення – це фасилітатор, ментор, який навчає взаємодії учня з суспільством.
Мануальні дії на уроках сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи.
Як інструментарій TANGRAM-LEGO практично реалізує формулу НУШ? Пропоную вашій увазі простір освітніх лайфхаків (з власного досвіду роботи). Сьогодні я застосую шість цеглинок LEGO та китайську головоломку «Танграм» (26 різновидів) до різноманітних навчальних предметів. Продемонструю дієву міжпредметну інтеграцію, поєднаю TANGRAM-LEGO з гаджетами. Ознайомлю вас з соціальним фото-сервісом Pinterest; програмою GeoGebra, яка надала можливість створити TANGRAM он-лайн. Як цікаво поєднати на уроці віртуальну інтерактивну стіну Padlet, створений аплет в програмі GeoGebra і графічний редактор AutoDraw.
Як мотивувати до навчання покоління Z? Як використовувати ігрові практики та механізми у неігровому контексті для залучення учнів до вирішення проблем? Як інтегрувати навчальні предмети?
Сприяти розвитку пізнавальних процесів, розумових здібностей та мовлення дитини, креативності, практичної спрямованості набутих знань, навчальної мотивації, осучасненню освітнього процесу. Зменшувати емоційне напруження під час навчальної діяльності.
Педагогічні (вчителі всіх фахів) та адміністративні працівники закладів загальної середньої освіти, психологи, соціальні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари