Відбувся у вівторок 23 квітня 2024 року о 18:00
«Педагогічний кейс “Як зміцнити емоційний інтелект дитини дошкільного віку”»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 23 квітня включно
90 грн.
з 24 квітня
Діти мають багато можливостей у дитинстві, які підтримують їхні емоції. Ці можливості необхідно трансформувати в навчальні ситуації, що відповідають їхньому розвитку, і розвивати їх. Навчання не може відбуватися незалежно від емоційного інтелекту. Соціально-емоційні навички необхідно розвивати під час навчання, щоб досягти як успіху в навчанні, так і в житті. Важливо підтримувати емоційний інтелект у дошкільній освіті, щоб діти могли бути емоційно здоровими, справлятися з труднощами, поважати відмінності та отримати соціальну перспективу у співпраці з іншими.
Підтримка емоційного інтелекту в ранньому віці сприяє розвитку базових компетенцій, таких як розпізнавання, розуміння та керування емоціями, досягнення постійних успіхів.
Емоції є детермінантами реакцій. Наприклад, гнів, страх і огида підвищують увагу і спритність у момент небезпеки, подив дозволяє зосередитися на розумінні навколишнього середовища, смуток дозволяє зупинитися, подумати і адаптуватися до ситуації, а щастя дозволяє насолоджуватися моментом з реакцією розслаблення і рухатися вперед до нових цілей. Діти можуть регулювати свої емоції, покращуючи свій емоційний інтелект.
Зорієнтувати педагогів, батьків у підборі шляхів зміцнення емоційного інтелекту дитини дошкільного віку.
активізація внутрішніх ресурсів педагогів;
розгляд основних шляхів зміцнення емоційного інтелекту дитини;
надання практичних порад для виявлення відмінностей емоційних реакцій дітей;
розгляд ефективних методів, що спрямовані на розвиток вміння дитини розуміти та виражати свої емоції здоровим і продуктивним способом.
оволодіння основними навичками створення емоційно розумного середовища;
розвиток навичок, необхідних для ефективної роботи з емоціями дітей;
удосконалення вміння використовувати способи комунікації в професійній діяльності.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари