Відбувся в понеділок 03 липня 2023 року о 18:00
«Педагогічна майстерка ”Заохочуймо дітей до читання з легкістю та креативністю”»
сімейна та корекційна психологиня, логопединя, асистентка вчителя, арттерапевтка, сертифікована тренерка, авторка та розробниця Т-ігор, МАК.
75 грн.
до 03 липня включно
90 грн.
з 04 липня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Сучасні діти все менше полюбляють читати, хоча читання книг стимулює розумову діяльність людини, покращує пам'ять і підвищує творчий потенціал, розширює словниковий запас та підвищує інтелектуальний рівень. Тож, задача педагогів спонукати дітей до читання. Враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей, можна вибрати дієві методи мотивації до читання. На вебінарі розглянимо сучасні методи заохочення дітей до читання.
Підвищити компетентності педагогічних працівників у мотивуванні дітей до читання.
розкрити значення процесу читання для розвитку особистості дитини;
розглянути вікові і фізіологічні особливості розвитку навички читання у дітей;
ознайомити з ігровими та стимулюючими методиками мотивування до читання.
розуміння значення процесу читання для розвитку особистості дитини;
усвідомлення вікових та фізіологічних особливостей розвитку навички читання у дітей;
здатність застосовувати ігрові та стимулюючі методики мотивування до читання.
Педагоги, психологи, дефектологи, логопеди, соціальні педагоги, свідомі батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари