Відбувся в середу 03 квітня 2024 року о 18:00
«Освітня майстерня “Практичний план психологічної турботи про себе”»
практична психологиня, арттерапевтка, коучиня із розвитку Soft skills та емоційного інтелекту, авторка ресурсних арттерапевтичних практик “Єство” та “Берегиня”, спікерка міжнародних конференцій із питань ментального здоров’я.
75 грн.
до 03 квітня включно
90 грн.
з 04 квітня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Під час повномасштабної війни багато українців переосмислюють своє життя та роль себе в ньому — формування цієї навички сприяє посттравматичному зростанню. Посттравматичне зростання — це позитивні зміни людини після важкої життєвої кризи. Цей процес супроводжується вдосконаленням себе, поверненням до повноцінного життя та найголовніше — покращенням у багатьох сферах життя.
Фокус уваги на власних психологічних змінах — це свого роду техніка безпеки праці для педагогічних працівників. Доведено, що знання засобів допомоги у стресових ситуаціях й наявність навичок самодопомоги сприяє посиленню відчуття контрольованості ситуації і, внаслідок цього, більш ефективному подоланню проблем, що постають перед особистістю у період реінтеграції після травматичних подій.
Розкрити питання принципів екологічної безпечної освітньої діяльності, допомогти освітянам впоратися зі стресом, спричиненим бойовими діями, ознайомлення учасників з особливостями арттерапевтичних вправ із саморегуляції психоемоційного стану особистості; висвітлити практичні техніки для саморефлексії педагогів з використанням арттехнік; розбір потенціалу арттерапії на практиці для подолання емоційної кризи та психологічної травми, покрокова модель роботи з розвитку психоемоційної стійкості і ресурсним станом особистості.
аналіз понять психотравма, посттравматичне зростання та резільєнтність особистості;
ознайомлення з арттерапевтичними практиками самовдосконалення;
розгляд способів і шляхів для відстеження власного психоемоційного стану;
демонстрація практичних арттерапевтичних діагностичних, ресурсних та стабілізуючих вправ;
орієнтація освітянства на дбання про своє ментальне здоров’я;
надати практичні поради для реалізації саморефлексії та саморегуляції.
розуміння понять психотравма, посттравматичне зростання та резільєнтність особистості;
здатність застосовувати арттерапевтичні практики самовдосконалення;
ознайомлення з новаціями в сфері психічного здоров’я для відстеження власного психоемоційного стану;
розуміння структури профілактики психоемоційного стану особистості;
здатність відстежувати і керувати власним ресурсом;
фокус уваги на власне посттравматичне зростання;
формування вміння зняття нервово-психічної напруженості;
осмислення значення арттерапії для саморефлексії та саморегуляції власного ментального стану.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари