і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Особливості використання флеш-карток у процесі вивчення української мови та літератури

Вебінар відбувся

в суботу, 30 березня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 30 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 31 березня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Бутурлим Тетяна Іванівна – кандандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, учителька української мови та літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, керівниця авторського освітнього центру «Школа успіху», півфіналістка Національної освітньої премії «Global Teacher Prize Ukraine – 2018», засновниця «Клубу щасливих освітян», одна із членів освітнього осередку «ПедХаб – Ніжин», авторка проекту «Інноваційний Олімп освітян України», учасниця Міжнародного проекту «Молодь дебатує» (координаторка в м. Ніжин (Німеччина, 2018)), Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ЄС-ПРООН (Польща, 2011), Міжнародного проекту «Зміцнення самозабезпечення внутрішньо переміщених осіб та громад, що постраждали від конфлікту в Україні» (Чернігів, 2018), Усеукраїнського проекту «БомбеЗНО» («Goglobal», «Освіторія, МОН України, Фінський проект підтримки шкільної реформи в Україні, 2019). Координаторка І-ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Українська та світова література в сучасному контексті» (Ніжин, 2012-2015), одна з організаторів Серпневої (не)конференції EdCamp у Ніжині (2018), спікерка V Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (Київ, 2014), VІІІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій (Черкаси, 2014), «Web-STEM-школа» (Київ, 2018), учасниця 69 конференцій, 9 (не)конференцій міні-EdCamp (Ніжин, Конотоп, Чернігів, Суми, Київ), IV Національної (не)конференції для вчителів України EdCamp Ukrainе, 36 освітянських всеукраїнських та обласних конкурсів, авторка 151 публікації, 28 відкритих уроків і виховних заходів, 20 майстер-класів та практичних семінарів, освітнього онлайн-ресурсу «Шлях до самовдосконалення сучасного педагога», «Школа успіху», групи «Підготовка до ЗНО з української мови та літератури», «Цікавинки на урок» у  «Facebook», 8 відеоуроків з української мови, 29 географічних відеохвилинок, співавторка 10 відеоуроків патріотичного виховання старшокласників, 9 дизайн-проектів старшої школи майбутнього, 20 літературних відеохвилинок, 70 онлайн-тестів. Учитель-інноватор: авторка технології формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури, технології формування успішної особистості в умовах творення нової української держави.

В умовах реформування освітнього процесу актуалізується питання побудови конструктивного діалогу між представниками покоління Х / У та Z. Одним із шляхів його вирішення є розуміння внутрішнього світу, цінностей, потреб один одного. Але перш за все педагоги мають обрати ефективні методи, прийоми, що сформують в учнів бажання навчатися та розвиватися.

На вебінарі дізнаєтеся про один із таких секретів – як дітям із короткотривалою пам’яттю та кліповим мисленням запам’ятати значний обсяг інформації та якісно підготуватися до ЗНО з укр. мови та літератури. 

Мета вебінару

Ознайомити освітян із поняттям «флеш-картка» та особливостями використання цього інструменту на уроках української мови та літератури.

Завдання вебінару

  1. Обґрунтувати доцільність використання флеш-карток у роботі з поколінням Z.
  2. Проаналізувати зв’язок флеш-карток із пам’яттю учнів.
  3. Ознайомити учасників вебінару з технологією створення паперового та віртуального варіанту  флеш-карток.
  4. Розробити рекомендації щодо використання флеш-карток у процесі вивчення української мови та літератури.

Очікувані результати

Навчитися створювати флеш-картки для запам’ятовування інформації на уроках української мови та літератури.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Особливості використання флеш-карток у процесі вивчення української мови та літератури», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 30 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 31 березня