Відбувся у вівторок 21 травня 2024 року о 16:00
«Організація діяльності дітей просто неба у літній період як психоемоційна підтримка»
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного...читати все
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного інституту Ньюфілда (психологія розвитку), експертка з дошкільного виховання.
приховати45 грн.
до 21 травня включно
90 грн.
з 22 травня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Воєнна агресія на території України породжує значні виклики в галузі освіти. Під час російсько-української війни стають відчутними проблеми з недостатньою кількістю психологів, соціальних педагогів та інших спеціалістів, які б могли надати дітям психоемоційну підтримку, нормалізувати їх психологічний стан, здійснити профілактику розвитку ПТСР. Тому варто звернути увагу на вже наявний український досвід, так і досвід інших країн, який ґрунтується на взаємодії людини з природою, й особливо дієвий позитивний вплив активностей просто неба на психоемоційний стан дітей. Взаємодія з природою є малобюджетною методикою, яку зацікавлені педагоги та психологи зможуть втілювати у різних масштабах у будь-якому закладі освіти, що дасть відчутні результати у психоемоційній підтримці дітей.
Ознайомити освітян з можливостями використання різних форм взаємодії з природою у літній період для психоемоційної підтримки дітей, налагодження їх загального психологічного стану та попередження поведінкових проблем, профілактики ПТСР.
проаналізувати причини позитивного впливу взаємодії з природою на психоемоційний стан дітей;
розглянути вплив активності просто неба на психоемоційний стан дітей;
презентувати власний досвід та різноманітні приклади організації діяльності дітей просто неба у літній період.
усвідомлення причин та умов налагодження психоемоційного стану дітей шляхом реалізації навчання та елементів навчання просто неба;
розуміння впливу найважливіших напрямів активності просто неба на психоемоційний стан дітей та розгляд можливостей використання вивченого у повсякденній практиці;
ознайомлення педагогів з практичним досвідом організації різноманітних форм діяльності просто неба у літній період.
Педагоги, психологи, керівники ЗДО та ЗЗСО, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари