Організовуємо діловодство та інформаційну відкритість ЗЗСО на єдиних правових засадах

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в п'ятницю, 30 липня о 18:00
75 грн.
за умови замовлення сертифікату до 30 липня включно
90 грн.
за умови замовлення сертифікату з 31 липня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн-тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінара Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінара». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінара

Отримайте переваги:
За 90 грн:
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Маніленко Інна Володимирівна. Юристка, сертифікована тренерка з підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції "Нова українська школа", сертифікована експертка для проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, методистка вищої кваліфікаційної категорії, вчителька історії та правознавства вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший учитель".

Має дві вищі освіти – юридичну і педагогічну (учитель історії та правознавства). Досвід роботи в юридичній сфері. З 2014 по 2016 роки працювала на посаді директорки школи. Постійно надає нормативно-правові роз'яснення керівникам закладів освіти щодо застосування освітнього, трудового, адміністративного законодавства тощо. Проводить лекції, семінари-практикуми.

Персональна сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id195742

Чудова новина для всіх користувачів. Якщо Ви теж любите стильний та практичний фетр і давно заглядалися на «Фетрову теку» - обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу нашої зручної теки.

А усі, хто зареєструвалися на вебінар або замовили сертифікат можуть придбати «Фетрову теку» зі знижкою 20%, пропозиція діє лише один день30 липня.

Актуальність

У кожному закладі освіти документи знаходяться в постійному обігу. Усе документування управлінської діяльності та документообіг в цілому здійснюється через діловодство закладу.

Законодавчо визначено, що саме керівник закладу освіти особисто відповідає за організацію діловодства закладу на єдиних організаційних та правових засадах, за якість підготовки й оформлення на належному рівні документів, за збереженість службових документів та інформації, яку вони містять, за функціонування системи захисту документаційного фонду від незаконного доступу, втрату і несанкціоноване знищення документів, порушення правил користування документами тощо.

Як це забезпечити та з чого розпочати?

Відповіді на ці та інші питання Ви отримаєте під час перегляду вебінара 30 липня. Зареєстровані учасники матимуть можливість отримати:

  • зразок наказу про затвердження Інструкції з діловодства ЗЗСО;

  • примірну ІНСТРУКЦІЮ З ДІЛОВОДСТВА для ЗЗСО з великою кількістю необхідних ДОДАТКІВ;

  • узагальнені та систематизовані матеріали про єдині вимоги до організації документообігу та виконання документів, про вимоги до документування управлінської діяльності та складання наказів, протоколів, листів та актів.

Мета

Надати теоретичну та практичну допомогу новопризначеним керівникам ЗЗСО з питань організації та ведення діловодства за єдиними вимогами та стандартами.

Завдання

  1. проаналізувати законодавство України, що регламентує порядок організації діловодства в ЗЗСО;

  2. розглянути покроковий алгоритм управлінських дій з питань організації діловодства в ЗЗСО з дотриманням усіх вимог і стандартів;

  3. назвати основні правила складання наказів, протоколів, листів та актів у закладах освіти, порядок їх реєстрації;

  4. надати правові роз’яснення, практичні поради та зразки документів з питань створення організаційно-розпорядчої та інформаційно-аналітичної документації у ЗЗСО, порядку її затвердження;

  5. відповісти на питання учасників вебінара.

Очікувані результати:

  • розуміння змісту нормативно-правових актів України, які регламентують порядок організації діловодства в ЗЗСО;

  • розуміння покрокового алгоритму управлінських дій з питань організації діловодства в ЗЗСО з дотриманням усіх вимог і стандартів;

  • володіння інформацією про основні правила складання наказів, протоколів, листів та актів у закладах освіти, порядок їх реєстрації;

  • можливість отримати відповідні правові роз’яснення, практичні поради та зразки документів, щоб правильно організувати діловодство закладу.

Цільова аудиторія

Менеджери освіти (керівники та заступники керівників з освітніх питань), педагогічні та інші працівники закладів загальної середньої освіти.

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Організовуємо діловодство та інформаційну відкритість ЗЗСО на єдиних правових засадах» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
75 грн.
за умови замовлення сертифікату до 30 липня включно
90 грн.
за умови замовлення сертифікату з 31 липня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»