і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До кінця акції залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Організації роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державних освітніх стандартів. Частина II


Опис:

Шановні вчителі, зверніть увагу, у зв’язку з об’ємною темою «Нормативно-правова база організації роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державних освітніх стандартів», вебінар складається з двох частин.
На кожну частину видається унікальне, яскраве свідоцтво, що засвідчує вашу участь.  Загальна тривалість кожного вебінару, що вказується на свідоцтві – 2 академічні години.
Приємного перегляду!

Головна ідея нашого вебінару – особливості виявлення і відбору обдарованих дітей та молоді, розробка стратегії їхньої підтримки та специфіка створення і адаптування індивідуальних освітніх програм, які допоможуть реалізувати творчий потенціал кожного учня, розкрити його здібності та скерувати їх у потрібне русло.

Талановиті люди є найбільш плідним ресурсом суспільного розвитку. Вони здатні забезпечити соціальне, культурне та духовне перевтілення нашої країни, а тому піклування про здібних, обдарованих дітей – це одночасно й піклування про розвиток науки, культури та соціального життя України в майбутньому. Щоб задовольнити потреби обдарованих дітей  у професійному самовизначенні та творчій самореалізації, необхідно залучати їх до здобуття позашкільної освіти, підвищувати статус обдарованої молоді та її наставників у суспільстві та поглиблювати міжнародне співробітництво у даній сфері.

У Новій українській школі враховуватимуться здібності, потреби та інтереси кожної дитини. Це надасть широкі можливості для ефективної роботи з обдарованими учнями. Нова українська школа спиратиметься на принцип "дитиноцентризму" та працюватиме на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти.

Цінність нашого вебінару «Нормативно-правова база організації роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державних освітніх стандартів» полягає в детальній характеристиці закону України «Про освіту», а також державного стандарту базової і повної середньої освіти, в якому міститься центральна концепція розвитку Нової української школи. Ви дізнаєтесь про специфіку та користь позаурочної роботи, її вплив на розвиток кожного учня і зможете правильно організувати дану сферу як невід’ємний елемент здобуття нових знань. Наш вебінар пояснить вам сутність поняття таланту, геніальності та обдарованості, допоможе розібратися в критеріях оцінки відповідно до визначених індивідуальних здібностей дитини. Крім того, Ви довідаєтесь про види освітніх програм та їхні ключові пункти, кожний з яких спрямований на виховання та мотивування потягу до навчання і самореалізації.

Саме на сайті «Всеосвіта» Ви знайдете, актуальну, повну та якісно структуровану інформацію щодо теми організації роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державних освітніх стандартів. Ми допоможемо Вам правильно орієнтуватися у процесі створення індивідуального освітнього маршруту та індивідуальних навчальних планів, що підвищать ефективність навчального процесу та успішність кожної окремої дитини.

Сайт «Всеосвіта» завжди залишатиметься Вашим найкращим порадником в будь-яких освітніх питаннях.

Дякуємо, що Ви з нами!

Посилання на першу частину вебінару: Організації роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державних освітніх стандартів. Частина I


 

  1. Частина 3 

Методи урочної роботи з обдарованими дітьми

Проблемне навчання - метод проблемного викладу

Пошуковий метод

Евристичний метод

Дослідницький метод

Проектний метод

Метод творчих та нестандартних завдань

Метод розвитку критичного мислення

Мозковий штурм

Кластер як метод навчальної роботи

Метод кейсів

Інформаційно-комунікаційні технології

  1. Частина 4

Педагогічні та дитячі проблеми

Способи вирішення проблем організації роботи з обдарованими дітьми

"Три рівні методу збагачення" Джозефа Рензуллі

Робота в малих навчальних групах

Роль педагога

Робота психолога

  1. Частина 5

Особистість педагога в організації роботи з обдарованими дітьми

  1. Частина 6

Роль психолога в організації роботи з обдарованими дітьми

Психологічна діагностика

Психологічна профілактика

Психологічне консультування

Психологічне просвітництво

Психологічне здоров'я

Психологічний супровід обдарованих дітей

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання