Відбувся у четвер 23 січня 2020 року о 18:00
«Онлайн-інструменти для візуалізації матеріалу. Створення стрічки часу»
директорка Центру освітнього консультування, освітня технологиня, наукова співробітниця НЦ «Мала академія наук України». Авторка методичних рекомендацій щодо використання мультимедійного забезпечення...читати все
директорка Центру освітнього консультування, освітня технологиня, наукова співробітниця НЦ «Мала академія наук України». Авторка методичних рекомендацій щодо використання мультимедійного забезпечення в закладах освіти, цифрових лабораторій, електронних освітніх ресурсів тощо.
В різний час працювала:
► школа: учителька географії, економіки, інформатики, заступниця директора;
► заклади післядипломної педагогічної освіти: викладачка спецкурсів.
Наукова діяльність: начальниця відділення стратегії розвитку освіти ІІТЗО МОН України, начальниця відділу цифрової освіти та ІКТ ІМЗО, наукова співробітниця МАН України.
Громадська діяльність: заступниця голови комітету з питань освіти та науки ІНАУ.
приховати59 грн.
до 23 січня включно
90 грн.
з 24 січня
Відомо, що 90% інформації про навколишнє середовище людина отримує за допомогою очей, а наявність картинок на 80% підвищує бажання прочитати текст.
Для того, щоб пост в Facebook прочитало якомога більше людей, зазвичай додають цікаву картинку або фото. Цей прийом ми використовуємо і на уроках, адже інформація в графічному вигляді привертає більше уваги учнів, легше сприймається і допомагає швидше донести до аудиторії матеріал уроку.
Це відбувається тому, що більшість людей в світі – візуали.
Один з реформаторів освіти сер Джон Леббок стверджував, що візуальні засоби – схеми, моделі тощо повинні обов’язково використовуватися в школах.
Візуалізація допомагає ущільнити навчальну інформацію, великий обсяг інформації скомпонувати в маленьку блок-схему, побачити причинно-наслідкові зв'язки, створити зорову модель. Одночасно нею можна скористатися не тільки для запам'ятовування, але і для подальшого використання і побудови на її основі нових візуальних моделей.
Сьогодні створена велика кількість спеціальних застосунків, які дозволяють швидко та якісно створити графіки, діаграми, блок-схеми, стрічки часу тощо.
Оновлення та удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів, розширення та актуалізація знань, умінь та навичок використання онлайн-інструментів для візуалізації матеріалу, оволодіння сучасними методами забезпечення навчального процесу інформаційними технологіями.
1. Познайомити з видами онлайн-інструментів для візуалізації матеріалу та їх роботою.
2. Вправляти в здатності створення стрічки часу.
Засвоєння знань про онлайн-інструменти для візуалізації матеріалу та шляхи їх використання у навчальному процесі.
Здатність добирати ресурси для створення стрічки часу.
Педагогічні працівники закладів освіти, методисти.
Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.