Відбувся у четвер 19 червня о 18:00
«Мистецтво освітнього сторітелінгу. Навчаємо через живі образи персонажів»
керівниця напряму бібліотек у Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук, методологиня, освітня тренерка.
75 грн.
до 19 червня включно
90 грн.
з 20 червня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Українська система освіти перебуває в стані безперервної трансформації: гармонізація систем освіти європейських країн у рамках Болонської угоди, згодом всеохопне переосмислення візії та місії навчальних закладів під впливом тотальної цифровізації та розвитку штучного інтелекту, нагальна потреба в швидких практичних рішеннях під час вимушеного дистанційного навчання в часи пандемії, а тепер і щоденні виклики воєнного часу.
Разом із глобальними проблемами ми можемо щодня спостерігати як здобувачі освіти дедалі частіше демонструють фрагментарну увагу, зниження інтересу до традиційних форм подачі навчального матеріалу, а також емоційне виснаження, що пов’язане з тривожним середовищем та інформаційним перевантаженням.
У цих надскладних умовах виникає обʼєктивна потреба в доборі інструментів, що сприятимуть формуванню інтересу та внутрішньої мотивації до навчання. Один із таких — це інтеграція сторітелінгу в освітню практику, зокрема створення яскравих персонажів, які супроводжують здобувачів освіти у засвоєнні навчальних тем, допомагають «приміряти» нове знання на себе, а відтак — глибше його засвоювати.
Розкрити потенціал сторітелінгу як ефективного інструменту залучення здобувачів освіти та надати учасникам практичні орієнтири для створення змістовних, емоційно виразних образів персонажів, які здатні зробити навчання особистісно значущим і мотивуючим.
розкрити педагогічний потенціал сторітелінгу та обґрунтувати його використання для залучення здобувачів освіти;
сформулювати алгоритм роботи над створенням яскравих персонажів, які викликають емпатію, інтерес та сприяють глибшому розумінню навчального матеріалу;
на основі аналізу методичних розробок у бібліотеках Всеосвіти розкрити практику використання персонажів українськими освітянами:
- адаптація до власних цілей відомих персонажів;
- застосування ШІ для генерації образів персонажів;
- проєктувння оригінального героя для освітнього контенту;
сформувати критичне розуміння етичних аспектів створення та використання персонажів, зокрема питань академічної доброчесності, захисту авторських прав, уникнення дискримінаційних стереотипів.
розуміння переваг сторітелінгу як інструменту залучення здобувачів освіти;
здатність проєктувати та реалізовувати емоційно виразні образи персонажів;
готовність реалізовувати у своїй педагогічній практиці досвід використання готових персонажів, продуктів генерації штучного інтелекту та авторських героїв у навчальних цілях;
усвідомлення та готовність дотримання етичних і правових аспектів застосування персонажів у навчальному процесі та публічно.
Науково-педагогічні, педагогічні працівники, автори освітнього контенту, освітні менеджери.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари