і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.

Перегляд безкоштовний
Зразок свідоцтва:
Вигода 96 грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Опис:

Головна ідея нашого вебінару – особливості феномену кліпового мислення в реаліях сучасної освітньої системи та його продуктивне використання в інформаційному шкільному середовищі.

В наш час безупинного прогресу об’єм інформації щодня зростає, збільшується кількість деталей, які потрібно швидко засвоїти, щоб перебувати в курсі поточних подій. Щоб пристосуватись до мінливих суспільних умов, розумова діяльність людини переходить в режим так званого «кліпового мислення» – поверхового та фрагментарного сприйняття даних. З одного боку – це економить час, дозволяючи оперативно ознайомлюватись з інформацією, з іншого – виникає дефіцит глибокого аналізу та розуміння самого змісту. Учні, постійно стикаючись з навчальним навантаженням (нові предмети, теорії, формули, тексти тощо), намагаються осягнути якомога більшу частину шкільної програми, тож кліпове мислення спрацьовує майже як захисний механізм – воно продукує засвоєння даних в порядку багатозадачності і не вимагає підключення уяви, рефлексії та осмислення. Це поняття пов’язують насамперед із загальним рівнем мотивації особистості та фізіологією розумових пізнавальних процесів.

Цінність нашого вебінару «Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання» полягає в детальній характеристиці самого терміну, фізіологічних та психологічних передумов його формування, а також в аналізі безпосереднього зв’язку між мотиваційною системою та кліповим мисленням. Ви дізнаєтесь, які психолого-педагогічні особливості властиві дітям з фрагментарним типом розумової діяльності, в чому полягає специфіка мислення сучасного учня та яким чином в подібній ситуації розподіляється увага. Наш вебінар пояснить найголовніші переваги та недоліки кліпового мислення, розкаже про негативний вплив на процес самоідентифікації дитини, щоб педагоги та батьки змогли правильно і вчасно відреагувати. Ви довідаєтесь, який тип мислення дозволяє швидше адаптуватись до нестандартних умов, а який сприяє постійному вдосконалюванню навичок.

На сайті «Всеосвіта» представлена найактуальніша та найповніша інформація про теоретичні дані та практичну реалізацію кліпового мислення, а також про технологію ТВВЗ (теорію вирішення винахідницьких задач), яка застосовується для профілактики розвитку вищезазначеного мислення у дітей. Ми допоможемо Вам краще орієнтуватись в різноманітних характеристиках прояву фрагментарності та компетентно співвідносити їх з педагогічними формами, методами і прийомами, призначеними для продуктивного сприйняття навчального процесу і вдалого залучення до нього кожного окремого учня.

Сайт «Всеосвіта» завжди залишатиметься Вашим найкращим порадником в будь-яких освітніх питаннях.

Дякуємо, що Ви з нами! 

 


 

Аудиторія: вчителі початкової та середньої шкіл, вчителі-предметники загальноосвітніх закладів, заступники директорів, класні керівники, методисти, батьки учнів.

План проведення:

  1. Частина І.

1.1. Поняття кліпового мислення

1.2. Ознаки кліпового мислення

  1. Частина ІІ.

2.1. Фізіологічні та психологічні основи кліпового мислення

2.2. Зв'язок мотивації та кліпового мислення

2.3. «Кліповість» як новий тип мислення сучасного учня

  1. Частина ІІІ.

3.1. Психолого-педагогічні особливості дітей, яким притаманне кліпове мислення

3.2. Спостереження за учнями та експерименти в процесі навчальної діяльності

Частина IV. Переваги та недоліки кліпового мислення учнів

  1. Частина V.

5.1. Освітні технології, методи і прийоми, що формують розумові процеси учнів. Засоби «боротьби» з кліповим мисленням

5.2. Класифікація типів мислення Говарда Гарднера

5.3. Впровадження ефективних освітніх технологій на противагу кліповому мисленню

  1. Частина VI.

6.1. Рекомендації щодо профілактики розвитку кліпового мислення

6.2. Методи та прийоми організації навчання школярів із кліповим типом мисленням

6.3. Зв'язок між поняттям когнітивного стилю особистості та кліповим мисленням

6.4. Методичні рекомендації щодо організації пізнавальної діяльності школярів з інтегральним та диференціальним стилями організації мисленнєвої діяльності

Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер не завжди має можливість дати відповідь на них.