Вебінар

Відбудеться

«Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання»

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Головна ідея нашого вебінару – особливості феномену кліпового мислення в реаліях сучасної освітньої системи та його продуктивне використання в інформаційному шкільному середовищі.

В наш час безупинного прогресу об’єм інформації щодня зростає, збільшується кількість деталей, які потрібно швидко засвоїти, щоб перебувати в курсі поточних подій. Щоб пристосуватись до мінливих суспільних умов, розумова діяльність людини переходить в режим так званого «кліпового мислення» – поверхового та фрагментарного сприйняття даних. З одного боку – це економить час, дозволяючи оперативно ознайомлюватись з інформацією, з іншого – виникає дефіцит глибокого аналізу та розуміння самого змісту. Учні, постійно стикаючись з навчальним навантаженням (нові предмети, теорії, формули, тексти тощо), намагаються осягнути якомога більшу частину шкільної програми, тож кліпове мислення спрацьовує майже як захисний механізм – воно продукує засвоєння даних в порядку багатозадачності і не вимагає підключення уяви, рефлексії та осмислення. Це поняття пов’язують насамперед із загальним рівнем мотивації особистості та фізіологією розумових пізнавальних процесів.

Цінність нашого вебінару «Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання» полягає в детальній характеристиці самого терміну, фізіологічних та психологічних передумов його формування, а також в аналізі безпосереднього зв’язку між мотиваційною системою та кліповим мисленням. Ви дізнаєтесь, які психолого-педагогічні особливості властиві дітям з фрагментарним типом розумової діяльності, в чому полягає специфіка мислення сучасного учня та яким чином в подібній ситуації розподіляється увага. Наш вебінар пояснить найголовніші переваги та недоліки кліпового мислення, розкаже про негативний вплив на процес самоідентифікації дитини, щоб педагоги та батьки змогли правильно і вчасно відреагувати. Ви довідаєтесь, який тип мислення дозволяє швидше адаптуватись до нестандартних умов, а який сприяє постійному вдосконалюванню навичок.

На сайті «Всеосвіта» представлена найактуальніша та найповніша інформація про теоретичні дані та практичну реалізацію кліпового мислення, а також про технологію ТВВЗ (теорію вирішення винахідницьких задач), яка застосовується для профілактики розвитку вищезазначеного мислення у дітей. Ми допоможемо Вам краще орієнтуватись в різноманітних характеристиках прояву фрагментарності та компетентно співвідносити їх з педагогічними формами, методами і прийомами, призначеними для продуктивного сприйняття навчального процесу і вдалого залучення до нього кожного окремого учня.

Сайт «Всеосвіта» завжди залишатиметься Вашим найкращим порадником в будь-яких освітніх питаннях.

Дякуємо, що Ви з нами! 

 


 

Аудиторія: вчителі початкової та середньої шкіл, вчителі-предметники загальноосвітніх закладів, заступники директорів, класні керівники, методисти, батьки учнів.

План проведення:

  • Частина І.

1.1. Поняття кліпового мислення

1.2. Ознаки кліпового мислення

  • Частина ІІ.

2.1. Фізіологічні та психологічні основи кліпового мислення

2.2. Зв'язок мотивації та кліпового мислення

2.3. «Кліповість» як новий тип мислення сучасного учня

  • Частина ІІІ.

3.1. Психолого-педагогічні особливості дітей, яким притаманне кліпове мислення

3.2. Спостереження за учнями та експерименти в процесі навчальної діяльності

Частина IV. Переваги та недоліки кліпового мислення учнів

  • Частина V.

5.1. Освітні технології, методи і прийоми, що формують розумові процеси учнів. Засоби «боротьби» з кліповим мисленням

5.2. Класифікація типів мислення Говарда Гарднера

5.3. Впровадження ефективних освітніх технологій на противагу кліповому мисленню

  • Частина VI.

6.1. Рекомендації щодо профілактики розвитку кліпового мислення

6.2. Методи та прийоми організації навчання школярів із кліповим типом мисленням

6.3. Зв'язок між поняттям когнітивного стилю особистості та кліповим мисленням

6.4. Методичні рекомендації щодо організації пізнавальної діяльності школярів з інтегральним та диференціальним стилями організації мисленнєвої діяльності

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»