Вебінар

Відбувся у четвер 29 листопада 2018 року о 20:00

«Кейс – технології у навчальному процесі»

Спікер/ка
Світлана Костюк,

Вчитель математики та фізики першої категорії, проводила кейс-уроки на різноманітні теми: «Хто такий андроїд», «Хто у світі...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Сучасні діти впевнені, що знання і уміння, які вони отримують в школі, навряд чи згодяться в їх майбутній життєдіяльності. За відсутністю стійкої мотивації до вивчення  дисциплін губиться інтерес до навчання в цілому. Учні стають пасивними учасниками освітнього процесу. Розв’язання цієї проблеми і привело до пошуку технології навчання, яка б дозволила підготувати учнів до успішного дорослого життя, задіяти комунікативні і творчі здібності, навчити їх добувати знання, яка б забезпечила направленість навчального процесу на формування компетентностей. Однією з таких технологій навчання є кейс-технологія, яка ґрунтується на принципах, які фактично змушують переглянути ролі вчителя і учня. Зобов'язання вчителя при застосуванні кейс-методу полягає в тому, щоб створити такі умови, які б дозволили розвинути в учнів вміння критично мислити, аналізувати, спонукати їх до того, щоб в процесі дискусії поділитися власними думками, ідеями, знаннями та досвідом. Зобов'язання учня полягає в тому, щоб збагачуючи своєю творчою енергією навчальний процес, прийняти на себе частку відповідальності за його результативність. При цьому учні повинні усвідомлювати, що вчитель знаходиться в аудиторії для того, щоб допомогти їм, і вони мають скористатися цим у повній мірі, проте основна відповідальність за те, чому вони навчились, лежить на них. Завданням кейс-методу є не просто передача знань, а навчання учнів здатності справлятися з такими унікальними та нестандартними ситуаціями, які вимагають знань з багатьох наук, які, як правило, виникають в реальному житті. Застосування вчителем кейс-методу з одного боку стимулює індивідуальну активність учнів, формує позитивну мотивацію до навчання, зменшує «пасивних» і невпевнених у собі учнів, забезпечує високу ефективність навчання, формує певні особистісні якості і компетенції, а з другого дає можливість самому вчителю: самовдосконалюватись, по-іншому мислити й діяти та оновлювати власний творчий потенціал.

 Кожний, хто хоч трохи зіткнувся з кейсовим методом, вже не буде повністю викладати по-старому, тому що відбулося відновлення інтелекту. Кейс-метод виступає як спосіб мислення учителя, оновлює його творчий потенціал.

Даючи учням завдання у формі кейсів, вчитель відкриває їм значно більшу можливість поділитися своїми знаннями, досвідом і уявленнями, тобто навчитися не тільки у викладача, а й один у одного. Такий метод піднімає впевненість учнів у собі, у своїх здібностях. Учні активно вчаться слухати один одного і точніше висловлювати свої думки.

Навички, які формуються при застосуванні кейс-методу: спостереження, відбір даних, ідентифікація проблеми, розробка щодо прийняття альтернативних рішень, спілкування, мотивація.

Кейс-метод формує особистісні якості: працьовитість, креативність, здатності до конкурентоспроможності, готовність взяти на себе відповідальності за результати власного аналізу ситуації і за роботу всієї групи, впевненість в собі, комунікативну культуру, формує соціально активну і життєво компетентну особистість, здатну до саморозвитку, самовдосконаленню і самореалізації.

Мета вебінару

Метою вебінару є ознайомити учасників з кейс-методом як формою інтерактивного навчання, поділитися власним досвідом проведення кейс-уроків.

Завдання вебінару

Ознайомити учасників з:

  1. Причинами пошуку інтерактивних методик викладання.
  2. Суттю та цінністю кейс - технології.
  3. Історією виникнення кейс – методу.
  4. Методом Сократа.
  5. Цікавими фактами  про кейси в HBS.
  6. Кейс-чемпіонатами.
  7. Вимогами до створення кейсів.
  8. Основними елементами кейсу.
  9. Видами і типами кейсів.
  10. Правилами створення кейсів.
  11. Методичними порадами для ефективного використання кейс-методу.
  12. Перевагами та недоліками кейс-методу.
  13. Структурою уроку з використанням технології «кейс».
  14. Етапами проведення кейсів.
  15. Характеристиками якісного кейсу.
  16. Навичками, які розвиває технологія «кейс».
  17. Навчальними та виховними перевагами кейс – методу.
  18. Умовами ефективного використання кейс-методу.
  19. Прикладами використання кейс-методу на уроках.

Очікувані результати

Кейс-уроки – це інноваційний підхід у навчанні, тому що саме таким чином вирішується головна проблема: як поєднати теорію з практикою і знання з компетенціями. Впровадження навчальних кейсів у практику освіти в даний час є досить актуальним завданням

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, вчителі

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»