Відбувся у вівторок 23 червня 2020 року о 18:00
«Інформаційна гігієна як складова успішності сучасного педагога»
відеографка проєкту «Всеосвіта». Має педагогічну, філологічну та журналістську освіту, досвід викладання в школі.
Вчилася в Nordfyns Højskole в Данії на курсі...читати все
відеографка проєкту «Всеосвіта». Має педагогічну, філологічну та журналістську освіту, досвід викладання в школі.
Вчилася в Nordfyns Højskole в Данії на курсі Global Future. Там почала вивчати питання сталого розвитку, яким займається й досі. Відвідувала школи Данії та Швеції, де досліджувала питання впровадження ідеї сталого розвитку та практик, що застосовують в освітньому процесі.
Працювала в команді організаторів конкурсу «СТАЛО», що проводять серед бізнесів зі сталим компонентом.
Основні напрямки діяльності: подолання нерівності та утисків людей за будь-якими критеріями, пропагування доказової медицини, збереження довкілля.
приховати59 грн.
до 23 червня включно
90 грн.
з 24 червня
Ще років 50 тому люди в Україні та багатьох інших державах не мали доступу до правдивої інформації взагалі. Те, що вдавалося виявити, дізнатися, занотувати передавали потайки з рук до рук, ховали під матрацами та під страхом репресій вивозили за кордон, щоб оприлюднити.
Всього 50 років нам знадобилося, щоб отримати доступ до неймовірної кількості інформації. І це класно – прямо з телефону ми тепер можемо знайти ледь не все, що нам заманеться. Але тут ховається і найбільша підступність світу відкритої інформації – ми все ще не вміємо нею користуватися.
Чим більше інформаційної свободи отримує людина, тим більше народжується фейків, а маніпуляції та пропаганда стають більш витонченими та непомітними.
На формування нашого світогляду суттєво впливає наш інформаційний простір: які ЗМІ ми читаємо, що ми бачимо щодня в своїй стрічці в соцмережах, які відео ми дивимося, які коментарі пишемо та читаємо. І найголовніше – чому ми віримо.
Ознайомити аудиторію з алгоритмами критичного споживання інформації, інструментами роботи з інформацією та прикладами їх використання.
висвітлити складові інформаційної гігієни в сучасному світі;
розкрити основні шляхи ефективного споживання, фільтрування та перевірки інформації в медіа та соціальних мережах;
на прикладах розібрати алгоритми роботи з інформацією.
усвідомлення необхідності багатоетапної роботи з інформацією;
вміння відсіювати маніпуляційний контент та перевіряти інформацію;
навички роботи з різними джерелами.
Вебінар буде цікавий адміністративним, педагогічним та науково-педагогічним працівникам, батькам та учням.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари