Головне меню порталу
Відбувся у четвер 04 травня о 16:00
«Ігрова взаємодія для пізнавального розвитку дітей дошкільного віку»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 04 травня включно
90 грн.
з 05 травня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Гра – це діяльність для задоволення та відпочинку, а не для будь-якої встановленої мети. Це очікуваний, нормальний процес у дітей. Крім того, гра створює можливості для розвитку когнітивних навичок протягом усього дитинства. Мета гри полягає у тому, щоб надати шляхи для мислення та вираження емоцій, розглянути альтернативні способи розгляду ситуації, дослідити нові способи реагування на ситуації, надати вихід для уяви та зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки.
Гра є символічним відображенням досвіду дитини і може бути корисною для розрядки емоційних реакцій на стресові ситуації. Гру можна використовувати як частину спостережуваної міри когнітивних здібностей. Оволодіння мовою все ще розвивається і може бути джерелом внутрішнього стресу, оскільки дитина відчуває труднощі з розчаруванням у спілкуванні. Мова значно відстає від невербальних ознак когнітивних процесів, і тому когнітивні здібності дітей часто недооцінюються.
Зорієнтувати педагогів у підборі ігор, які можна використовувати для покращення пізнавального розвитку дітей дошкільного віку.
активізувати внутрішні ресурси педагогів;
виділити основні функції ігрової взаємодії для покращення пізнавального розвитку дітей дошкільного віку;
розрізняти способи стимулювання когнітивного розвитку дошкільнят;
ознайомити педагогів з когнітивним розвитком дошкільнят.
оволодіння основними навичками проведення ігор з дітьми, батьками, педагогами;
розвиток навичок, необхідних для ефективної роботи, спрямованої на пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку;
вміння оперувати різноманітними іграми, що сприяють розвитку дітей у всіх сферах.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари