Головне меню порталу
Відбувся в середу 11 жовтня о 16:00
«Формування креативності у дітей дошкільного віку — досвід навчання просто неба»
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного...читати все
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного інституту Ньюфілда (психологія розвитку), експертка з дошкільного виховання.
приховати75 грн.
до 11 жовтня включно
90 грн.
з 12 жовтня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
У післяковідний час та під час війни в Україні стають відчутними значні освітні втрати та прикладається багато зусиль для вирішення проблеми їх подолання. Але у пошуку шляхів виходу з цієї ситуації нам варто звернути увагу на вже наявний як наш український досвід, так і досвід інших країн, який стосується навчання просто неба та тісної взаємодії дітей з природою під час освітнього процесу. Саме довкілля та взаємодія з ним дає потужний та нічим не замінний поштовх до розвитку творчого мислення дітей, розуміння ними системних природних звʼязків та взаємодій, і врешті може стати одним з чинників розвитку вільної креативної особистості, яка володіє критичним мисленням та здатна приймати відповідальні рішення та самостійно будувати своє життя. Довкілля та взаємодія з природою є малобюджетною методикою, яку при бажанні дуже легко втілювати у різних масштабах у будь-якому закладі освіти, що дасть відчутні результати. Найцікавіше, що у світі ця тема добре досліджена і дуже широко втілюється на практиці, тому ефективність використання та впровадження цього напряму в освіті не підлягає жодному сумніву. Окрім того, важливо врахувати неоціненний позитивний вплив довкілля та взаємодії з природою на психоемоційний стан дітей та профілактику ПТСР під час війни.
Ознайомити освітян з можливостями використання природоорієнтованого навчання та його позитивним впливом на розвиток креативного мислення дітей, розкриття їх творчих здібностей та загальний психоемоційний стан, і навіть профілактику ПТСР.
висвітлення психолого-педагогічних аспектів розвитку креативного мислення дітей засобами природи: чому природа найкраще допомагає розвинути креативне мислення;
розгляд найважливіших напрямів впливу природи на розвиток мислення;
аналіз досвіду навчання просто неба.
засвоєння інформації щодо взаємозв’язку причин та наслідків використання у роботі навчання та елементів навчання просто неба;
вивчення найважливіших напрямів впливу природи на розвиток креативного мислення дітей та розгляд можливостей використання вивченого у повсякденній практиці;
ознайомлення з практичним досвідом навчання просто неба в Україні та світі.
Педагоги, психологи, керівники ЗДО та ЗЗСО, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.