і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів

Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови

Вебінар відбувся

в четвер, 21 березня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 березня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Гунько Світлана Віталіївна – вчитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, автор навчально-методичного комплекту для дітей старшого дошкільного віку (гриф МОН України 2017 рік), автор навчально-методичного комплекту для 1 класу (Гриф МОН України, 2018 рік).

Педагогічний стаж – 38 років.

В різний час працювала: учитель англійської та німецької мови в загальноосвітньому закладі, учитель англійської мови в дошкільному закладі, вихователь у дошкільному закладі.

Використання МАС допомагає вирішити одну із базових проблем навчання іноземної мови – збереження в пам’яті мовного матеріалу, адже при використанні такого підходу у дитини задіяні всі види пам’яті: зорова, слухова, мовленнєво-моторна і рухова.

Опис

  1.  Поняття методу асоціативних символів (МАС) та його суть.
  2.  Розроблені навчально-методичні комплекти з вивчення англійської мови для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на допомогу учням і учителям.
  3.  Збереження принципу поетапної послідовності мовного розвитку – одна із основних вимог викладання за МАС.
  4.  Завдання, які вирішує МАС.
  5.  Що дає МАС учню?
  6.  Що дає МАС учителю?
  7.  Практичне використання МАС.

Мета

Довести результативність нового підходу до викладання англійської мови на початковому етапі.

Завдання

  • Визначити поняття методу асоціативних символів (МАС). Висвітлити його суть.
  • Ознайомити з технологією створення асоціативних образів-символів до теми «Цікавий світ навколо мене» на прикладі перших трьох занять у старшій групі дошкільного закладу.
  • Ознайомити з ігровими вправами, які сприяють розвитку комунікації.

Очікувані результати

  1. Підвищення ефективності вивчення англійської мови учнями початкової школи та вихованцями дошкільних закладів з використанням методу асоціативних символів.
  2. Урізноманітнення робити вчителя та вихователя під час навчання для зацікавленості у вивченні англійської мови.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 березня