Вебінар

Відбувся в середу 28 лютого 2024 року о 18:00

«Дотримання академічної доброчесності у використанні інтернет-джерел для освітнього контенту»

Спікерка

молодша наукова співробітниця відділу компаративістики Інституту літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України, кандидатка філологічних наук.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Складно уявити собі сучасного учня або педагога, котрий би не користувався онлайн джерелами для підготовки рефератів, методичних розробок тощо. Це ж так зручно. Можна працювати, коли видається вільна хвилинка, використовувати вітчизняні та закордонні розробки. Не потрібно навіть передруковувати деякі матеріали — більшість текстів, шаблонів оформлення, зображень можна просто скопіювати з сайту.

Однак за цією простотою ховається пастка – досить часто людина з поспіху або незнання не вказує правильно, де вона брала інформацію, і кому належать авторські права на неї. Мало хто в цей момент усвідомлює, що вдається до порушення норма академічної доброчесності, а саме — плагіату. Сьогодні ця проблема настільки велика, що призводить до гучних скандалів, репутаційних втрат окремих осіб та до вилучення цілих видань із баз даних. 

Мета

Ознайомлення педагогів з правилами використання інтернет-джерел, запобігання академічному плагіату, самоплагіату та інших форм порушень академічної доброчесності, надання практичних рекомендацій щодо обробки матеріалів, розміщених на онлайн платформах, та підготовки відповідних тематичних заходів для учнів.

Завдання:

  • аналіз поняття академічна доброчесність, академічний плагіат, запозичення;

  • розкриття потенціалу використання наукометричних баз для створення власних розробок;

  • надання практичних порад для використання інтернет-джерел із дотриманням правил академічної доброчесності. 

Очікувані результати:

  1. розуміння принципів академічної доброчесності при роботі з онлайн джерелами;

  2. здатність застосовувати наукометричні бази для пошуку інформації для власних розробок;

  3. знання і розуміння вимог цитування онлайн джерел в наукових роботах, методичних розробках тощо.

Цільова авдиторія

Педагогічні працівники, здобувачі освіти, адміністратори освітніх установ.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»