Вебінар переміщено в архів
Відбувся у четвер 26 листопада 2020 року о 18:00
«Дистанційна освіта та онлайн-вимір: організація безпечних онлайн-уроків»
менеджерка навчальної діяльності проєкту #stop_sexтинг, дитяча та підліткова психологиня, тренерка. Викладачка психологічних дисциплін в ПВНЗ Університет Короля Данила. Співорганізаторка навчальних...читати все
менеджерка навчальної діяльності проєкту #stop_sexтинг, дитяча та підліткова психологиня, тренерка. Викладачка психологічних дисциплін в ПВНЗ Університет Короля Данила. Співорганізаторка навчальних та психологічних конференцій, а також спікерка міжнародних наукових конференцій. Засновниця соціальних проєктів по тематиці протидії гендерно зумовленого насильства. Магістр клінічної психології, авторка низки наукових та публіцистичних статей з тематики дитячої та підліткової психології. Співпрацює з національною поліцією у питаннях протидії насильства та вирішення сімейних конфліктних ситуацій, залучена до проведення досудових інтерв’ю неповнолітніх та надання експертних досудових рішень.
приховати59 грн.
до 26 листопада включно
90 грн.
з 27 листопада
Кожні 5 хвилин в Інтернеті фіксується сторінка, що зображує сексуальне насильство над дитиною. Міжнародна статистика стверджує, що близько 50% підлітків отримували або надсилали зображення інтимного характеру в мережі та стикались з пов’язаним із ними шантажем. Інколи це відбувається навіть без реального підґрунтя у вигляді інтимного контенту – злочинці діють навмання, намагаючись шантажувати незнайомих дітей.
Дослідження Національної спільноти Великої Британії щодо попередження жорстокого ставлення до дітей свідчить про те, що 16% дітей надсилають свої оголені фото. Кожна друга (55%) дитина надсилає свої фото друзям, кожна третя (33%) ділиться цими матеріалами з людьми, яких вона знає лише в Інтернеті. Згідно із дослідженням медіаграмотності та інформаційної безпеки підлітків, проведеним Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України в травні-червні 2018 року у регіонах України, опитані відзначили такі відомі їм загрози в Інтернеті:
16% – залякування, погрози завдати шкоди;
7% – спілкування з незнайомими людьми з небажаними наслідками, наприклад, небезпечні зустрічі з ними в реальності;
6% – спонукання до насильства, агресії, підбурювання нетерпимого ставлення до інших.
Згідно соціологічного дослідження в межах міжнародного проєкту «Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді» 43,5% учнів дуже довіряють своїм викладачам/вчителям, а 75% опитаних вважають, що можуть обговорити свої проблеми з родиною, значить – прийдуть за допомогою у критичній ситуації. Це визначає необхідність дорослим знати, як реагувати та до кого звернутися по допомогу у випадках насильства над дитиною, якщо таке трапиться.
Надати актуальну інформацію та розвинути первинні навички проведення уроків у дистанційному форматі так, щоб це мінімізувало можливе виникнення онлайн-ризиків у досвіді учнів різної вікової категорії під час освітнього процесу.
висвітлити найрозповсюджені ризики, з якими зустрічаються учні в онлайн-просторі;
розкрити важливість онлайн-безпеки під час проведення уроків у дистанційному форматі;
навчити включати тему онлайн-безпеки у різні шкільні заняття.
вміння проводити уроки в онлайн-режимі таким чином, щоб це було безпечно для всіх користувачів;
здатність попереджувати виникнення онлайн-ризиків в дитячому онлайн просторі.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.Організаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.