з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Кожні 5 хвилин в Інтернеті фіксується сторінка, що зображує сексуальне насильство над дитиною. Міжнародна статистика стверджує, що близько 50% підлітків отримували або надсилали зображення інтимного характеру в мережі та стикались з пов’язаним із ними шантажем. Інколи це відбувається навіть без реального підґрунтя у вигляді інтимного контенту – злочинці діють навмання, намагаючись шантажувати незнайомих дітей.
Дослідження Національної спільноти Великої Британії щодо попередження жорстокого ставлення до дітей свідчить про те, що 16% дітей надсилають свої оголені фото. Кожна друга (55%) дитина надсилає свої фото друзям, кожна третя (33%) ділиться цими матеріалами з людьми, яких вона знає лише в Інтернеті. Згідно із дослідженням медіаграмотності та інформаційної безпеки підлітків, проведеним Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України в травні-червні 2018 року у регіонах України, опитані відзначили такі відомі їм загрози в Інтернеті:
16% – залякування, погрози завдати шкоди;
7% – спілкування з незнайомими людьми з небажаними наслідками, наприклад, небезпечні зустрічі з ними в реальності;
6% – спонукання до насильства, агресії, підбурювання нетерпимого ставлення до інших.
Згідно соціологічного дослідження в межах міжнародного проєкту «Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді» 43,5% учнів дуже довіряють своїм викладачам/вчителям, а 75% опитаних вважають, що можуть обговорити свої проблеми з родиною, значить – прийдуть за допомогою у критичній ситуації. Це визначає необхідність дорослим знати, як реагувати та до кого звернутися по допомогу у випадках насильства над дитиною, якщо таке трапиться.
Надати актуальну інформацію та розвинути первинні навички проведення уроків у дистанційному форматі так, щоб це мінімізувало можливе виникнення онлайн-ризиків у досвіді учнів різної вікової категорії під час освітнього процесу.
висвітлити найрозповсюджені ризики, з якими зустрічаються учні в онлайн-просторі;
розкрити важливість онлайн-безпеки під час проведення уроків у дистанційному форматі;
навчити включати тему онлайн-безпеки у різні шкільні заняття.
вміння проводити уроки в онлайн-режимі таким чином, щоб це було безпечно для всіх користувачів;
здатність попереджувати виникнення онлайн-ризиків в дитячому онлайн просторі.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години