Вебінар переміщено в архів
Відбувся в неділю 20 травня 2018 року об 11:00
«Як впливають очікування вчителя на успішність учнів»
"педагог, психолог, репетитор з математики, методист, консультант з навчання, автор і ведуча тренінгів soft skills, mentoring skills для...читати все
"педагог, психолог, репетитор з математики, методист, консультант з навчання, автор і ведуча тренінгів soft skills, mentoring skills для ІТсфери, майстер-класів з практичної психології, автор книг:
Спеціалізація - навчальна діяльність дітей і дорослих, психологія та методика. 20 років роботи з дітьми та дорослими.
Лауреат конкурсів "Учитель року 2010", "Панорама творчих уроків 2011", "Парк педагогічної майстерності 2012", вчитель-методист. Учасник EdCamp Ukraine 2015.
Актуальні проекти Клуб репетиторів, TutorLAB, IT-Univer, Школа психології LARUS. Співпрацювала з компаніями Приватбанк, Sigma, Art-joker, Altexsoft, Bristarstudio, Nika Entertainment, Sourse IT, Telesens Academy.
Персональний сайт rudenko.kh.ua
приховати90 грн.
до 20 травня включно
Безкоштовний вебінар від платформи Всеосвіта за участю Клубу репетиторів
Про навчальної мотивації і тому, як захопити дитину навчанням, кажуть все педагоги. До них приєднуються психологи і батьки. Тільки часто розмови залишаються розмовами. Тому що навик педагога створювати цю саму мотивацію, багато хто розглядає як якесь диво і магію, підвладну лише обраним.
Однак «мотивувати» - всього лише педагогічний досвід і при розумінні і достатній кількості практики може підкоритися будь-кому. Потрібно вірити в силу навчальної мотивації і постійно практикуватися.
У вебінарі «Як впливають очікування вчителя на успішність учнів?» Ми будемо працювати над тим, як впливають очікування педагогів на якість успішності учнів.
Для початку розповім одну історію з моєї педагогічної практики. В силу виробничої необхідності (одна з вчительок звільнилася) мені передали один дев'ятий клас в додаткове навантаження. Я тоді була молодою, але амбітним учителем математики середньої школи, і виклик прийняла. Стала впізнавати, що це за клас, і які там учні, чим цікавляться і інше. Розмова з класним керівником вийшов дивним: «Та діти як діти, в загальному, але головне, щоб вони з класу не виходили під час уроку і з вікон не вистрибували». Я здивувалася. Що робити не дуже зрозуміло, оскільки для мене в пріоритеті вивчення математики і це моя основна обов'язок. Так в одному маленькому діалозі мої очікування до хлопців були значно знижені. Зрозуміло, що працювати при такій вступної непросто.
Набагато пізніше я дізналася про дослідження, в яких вчителю, передаючи клас, говорили, що діти пройшли конкурс і жорсткий відбір до того, як потрапили до нього, хоча насправді ці діти були зібрані в клас випадковим чином. У контрольній групі ніяких настанов педагог не отримував. В результаті діти, від яких педагог чекав більшого, вчилися значно краще, ніж ті від яких нічого особливого не очікували.
Так очікування педагога впливають на успішність учнів. Але виникає маса питань. Як працювати з цими очікуваннями, якщо це не експеримент, а реальний клас? Як діти розуміють, що ви чекаєте від них більшого? Як мотивувати їх вчитися краще?
І так, до моєї історії з 9 класом. Вони не вистрибували з вікон і не виходили з класу. Їм нелегко було освоїти роботу в групах і парах. Їм ще важче було навчитися розв'язувати рівняння, системи рівнянь і нерівностей. Але мої високі очікування зіграли. Хлопці закінчили навчання в 9 класі з розумінням того, що математика - це здорово, підвищили свої бали і благополучно написали ДПА. Більш вдячних учнів не знайти. Вдячні учні - це ті, в яких ви вірите.
Вебінар проходитиме російською мовою
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.Організаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари