і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Як впливають очікування вчителя на успішність учнів

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.

Перегляд безкоштовний
Зразок свідоцтва:
Вигода 96 грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Вебінар відбувся в неділю, 20 травня 2018 о 11:00:00

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Олександра Руденко

"педагог, психолог, репетитор з математики, методист, консультант з навчання, автор і ведуча тренінгів soft skills, mentoring skills для ІТсфери, майстер-класів з практичної психології, автор книг:

  • «Математика - дистанційно Тьюторство». 2011
  • «Репетитор - професія актуальна». 2010
  • «Розвиток особистості на уроках математики». 2009
  • «Методичний конструктор». 2009
  • «Як навчити дитину мислити і спілкуватися. Спецкурс для 5-6 класів ». 2007

Спеціалізація - навчальна діяльність дітей і дорослих, психологія та методика. 20 років роботи з дітьми та дорослими.

Лауреат конкурсів "Учитель року 2010", "Панорама творчих уроків 2011", "Парк педагогічної майстерності 2012", вчитель-методист. Учасник EdCamp Ukraine 2015.

Актуальні проекти Клуб репетиторів, TutorLAB, IT-Univer, Школа психології LARUS. Співпрацювала з компаніями Приватбанк, Sigma, Art-joker, Altexsoft, Bristarstudio, Nika Entertainment, Sourse IT, Telesens Academy.

Персональний сайт rudenko.kh.ua

Опис:

Безкоштовний вебінар від платформи Всеосвіта за участю Клубу репетиторів

Про навчальної мотивації і тому, як захопити дитину навчанням, кажуть все педагоги. До них приєднуються психологи і батьки. Тільки часто розмови залишаються розмовами. Тому що навик педагога створювати цю саму мотивацію, багато хто розглядає як якесь диво і магію, підвладну лише обраним.
Однак «мотивувати» - всього лише педагогічний досвід і при розумінні і достатній кількості практики може підкоритися будь-кому. Потрібно вірити в силу навчальної мотивації і постійно практикуватися.

У вебінарі «Як впливають очікування вчителя на успішність учнів?» Ми будемо працювати над тим, як впливають очікування педагогів на якість успішності учнів.

Для початку розповім одну історію з моєї педагогічної практики. В силу виробничої необхідності (одна з вчительок звільнилася) мені передали один дев'ятий клас в додаткове навантаження. Я тоді була молодою, але амбітним учителем математики середньої школи, і виклик прийняла. Стала впізнавати, що це за клас, і які там учні, чим цікавляться і інше. Розмова з класним керівником вийшов дивним: «Та діти як діти, в загальному, але головне, щоб вони з класу не виходили під час уроку і з вікон не вистрибували». Я здивувалася. Що робити не дуже зрозуміло, оскільки для мене в пріоритеті вивчення математики і це моя основна обов'язок. Так в одному маленькому діалозі мої очікування до хлопців були значно знижені. Зрозуміло, що працювати при такій вступної непросто.

Набагато пізніше я дізналася про дослідження, в яких вчителю, передаючи клас, говорили, що діти пройшли конкурс і жорсткий відбір до того, як потрапили до нього, хоча насправді ці діти були зібрані в клас випадковим чином. У контрольній групі ніяких настанов педагог не отримував. В результаті діти, від яких педагог чекав більшого, вчилися значно краще, ніж ті від яких нічого особливого не очікували.

Так очікування педагога впливають на успішність учнів. Але виникає маса питань. Як працювати з цими очікуваннями, якщо це не експеримент, а реальний клас? Як діти розуміють, що ви чекаєте від них більшого? Як мотивувати їх вчитися краще?

І так, до моєї історії з 9 класом. Вони не вистрибували з вікон і не виходили з класу. Їм нелегко було освоїти роботу в групах і парах. Їм ще важче було навчитися розв'язувати рівняння, системи рівнянь і нерівностей. Але мої високі очікування зіграли. Хлопці закінчили навчання в 9 класі з розумінням того, що математика - це здорово, підвищили свої бали і благополучно написали ДПА. Більш вдячних учнів не знайти. Вдячні учні - це ті, в яких ви вірите. 

Тема вебінару

  • Частина 1На що впливають педагоги і з чим працюють. Трохи загальної психології для педагогів.
  • Частина 2П'ять практичних методик впливу на успішність учнів через ваші високі очікування
  • Частина 3Практичні приклади і історії з досвіду спікера вебінару.
  • Частина 4Відповіді на ваші питання про навчальної мотивації

Після перегляду вебінару ви отримуєте:

  • 1 Безкоштовну презентацію з програмою вебінару або додаткові матеріали в текстовому форматі;
  • 2 Онлайн-запис, який можна переглядати повторно для закріплення пройденого матеріалу;
  • 3 Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі. На свідоцтві вказується  тривалість в академічних годинах. Вартість свідоцтва складає 49 грн.

Вебінар проходитиме російською мовою

Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Як впливають очікування вчителя на успішність учнів»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер Олександра Руденко не завжди має можливість дати відповідь на них.