Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Секрети ефективного діалогу: формуємо позитивну самооцінку дитини
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Вікторина "ЗМІ. Реклама"

Вміст тесту:

1:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Web3.0 забезпечує лише можливість переглядати контент, але не створювати його

2:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Однією з характеристик Web2.0 є можливість користувачів створювати та поширювати контент онлайн

3:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Відкритість інформації в Web2.0 та Web3.0 повністю виключає можливість маніпуляцій

4:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Підлітки є особливо вразливими до маніпулятивного контенту через брак критичного мислення

5:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Фандрейзинг — це процес збирання коштів для розважальних заходів

6:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

ЗМІ можуть впливати на психологічну рівновагу людей залежно від змісту контенту

7:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Для підтримання інформаційної гігієни рекомендується використовувати лише 1-2 інформаційні джерела

8:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Медіаграмотність допомагає розрізняти факти від емоцій та оцінювати достовірність інформації

9:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Сучасна реклама часто впливає на емоції підлітків, що може зашкодити їхньому психічному здоров’ю

10:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

«Білий список» від Інституту масової інформації допомагає знаходити надійні інформаційні джерела

11:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Психологи радять періодично відмовлятися від перегляду соціальних мереж для зменшення інформаційної залежності

12:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 12 балів

Реклама не має ніякого впливу на формування модних ідеалів серед підлітків

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

6 клас. § 18. Види реклами. Соціальна реклама. Комерційна реклама. Уплив реклами на рішення людини

6 клас. § 18. Види реклами. Соціальна реклама. Комерційна реклама. Уплив реклами на рішення людини

315

Аватар профіля Коломійцева Алла
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

33 грн

6 клас. НУШ Види реклами. Соціальна реклама. Комерційна реклама. Вплив реклами на рішення людини

6 клас. НУШ Види реклами. Соціальна реклама. Комерційна реклама. Вплив реклами на рішення людини

248

Аватар профіля Черниш Ірина Володимирівна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

32 грн

Реклама

Реклама

114

Аватар профіля Туваєва Анна Юріївна
Мистецтво
9 клас

25 грн

Вікторина №9

Вікторина №9

63

Аватар профіля Корнеєва Ірина Леонідівна
музична література
6 клас

20 грн

Вікторина з фізики

Вікторина з фізики

82

Аватар профіля Хмарук Галина Петрівна
Фізика
11 клас та III курс

83 грн

Схожі тести

Конфлікти

Конфлікти

9

Аватар профіля Тимчук Людмила Миколаївна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

Конфлікти.

Конфлікти.

8

Аватар профіля Тимчук Людмила Миколаївна
Здоров’я, безпека та добробут
7 клас

Їжа та здоров'я

Їжа та здоров'я

19

Аватар профіля Шалда Вікторія
Здоров’я, безпека та добробут
5—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

Суспільні норми.

Суспільні норми.

8

Аватар профіля Колесник Віта
Здоров’я, безпека та добробут
5 клас

Біологічні ритми та здоров’я ЗБД 7 клас

Біологічні ритми та здоров’я  ЗБД 7 клас

28

Аватар профіля Макар Лілія Петрівна
Здоров’я, безпека та добробут
7 клас