Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
Вікторина (правда/неправда)
Web3.0 забезпечує лише можливість переглядати контент, але не створювати його
№2:
Вікторина (правда/неправда)
Однією з характеристик Web2.0 є можливість користувачів створювати та поширювати контент онлайн
№3:
Вікторина (правда/неправда)
Відкритість інформації в Web2.0 та Web3.0 повністю виключає можливість маніпуляцій
№4:
Вікторина (правда/неправда)
Підлітки є особливо вразливими до маніпулятивного контенту через брак критичного мислення
№5:
Вікторина (правда/неправда)
Фандрейзинг — це процес збирання коштів для розважальних заходів
№6:
Вікторина (правда/неправда)
ЗМІ можуть впливати на психологічну рівновагу людей залежно від змісту контенту
№7:
Вікторина (правда/неправда)
Для підтримання інформаційної гігієни рекомендується використовувати лише 1-2 інформаційні джерела
№8:
Вікторина (правда/неправда)
Медіаграмотність допомагає розрізняти факти від емоцій та оцінювати достовірність інформації
№9:
Вікторина (правда/неправда)
Сучасна реклама часто впливає на емоції підлітків, що може зашкодити їхньому психічному здоров’ю
№10:
Вікторина (правда/неправда)
«Білий список» від Інституту масової інформації допомагає знаходити надійні інформаційні джерела
№11:
Вікторина (правда/неправда)
Психологи радять періодично відмовлятися від перегляду соціальних мереж для зменшення інформаційної залежності
№12:
Вікторина (правда/неправда)
Реклама не має ніякого впливу на формування модних ідеалів серед підлітків
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: