Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
№1:
З однією правильною відповіддю
Чому період у літературі 20-30 х років ХХ ст. називають «Розстріляним відродженням»?
№2:
З однією правильною відповіддю
Визначте художні особливості футуризму:
№3:
З однією правильною відповіддю
Футуризм – літературний напрям, для якого характерні:
№4:
З однією правильною відповіддю
Узагальнена назва загальних новаторських напрямів у художній культурі XX ст.
№5:
З однією правильною відповіддю
Деструкція -це
№6:
З однією правильною відповіддю
Збірка М. Семенка, що засвідчила авангардистське протиставлення власної поезії Шевченковій.
№7:
З однією правильною відповіддю
Перший рядок поезії М. Семенка «Місто»
№8:
З однією правильною відповіддю
Провідна тенденція творчості українських футуристів.
№9:
З однією правильною відповіддю
Особливість синтаксичної будови поезії М. Семенка «Місто».
№10:
З однією правильною відповіддю
Віршорядок поезії М. Семенка «Бажання».
№11:
На встановлення відповідності
Встановити відповідність між роками та збірками:
1918
«Кобзар»
1924
«П’єро кохає»
1919
«Дві поезофільми»
1928
"Міжнародні діла"
1933
"Малий Кобзар і нові вірші"
№12:
З однією правильною відповіддю
Михайль Семенко назвав себе
№13:
З однією правильною відповіддю
Михайль Семенко розробив теорію
№14:
З однією правильною відповіддю
Не є збіркою М. Семенка:
№15:
З однією правильною відповіддю
Михайль Семенко народився на
№16:
З однією правильною відповіддю
Одне речення, у якому немає жодного розділового знака - це вірш
№17:
З однією правильною відповіддю
Поезія "Запрошення" за жанром
№18:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність
"Запрошення" (Ви знаєте?)
використавши прийоми й засоби футуризму, не тільки відтворив життя великого мегаполіса, а й передав своє захоплення містом, що живе інтенсивним життям.
"Місто"
Ліричний герой вірша хоче перевернути світ із ніг на голову, і тоді, на його думку, все стане на свої місця: діти отримають зорі, а гарна дівчина — барви, щоб її покохав хороший хлопець.
«Бажання»
Заклик до старшого покоління інтелігентів, митців знайти спільну мову з новаторською молоддю
Рефлексія від 880 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: