Завдання складається з 12 тестів. Створений з метою перевірити знання учнів ідейно-художнього змісту історичних пісень.
Конструктор тестів
Завдання складається з 12 тестів. Створений з метою перевірити знання учнів ідейно-художнього змісту історичних пісень.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Історична пісня - це
№2:
З полем для вводу відповіді
Однією з найвідоміших пісень періоду звитяжної боротьби козаків із турецько-татарськими ордами в ХV–ХVІ ст. є пісня ....
Назву пісні напиши в лапках з великої букви!
№3:
З однією правильною відповіддю
«Та, ой, як крикнув же козак Сірко» за жанром - це
№4:
З однією правильною відповіддю
Козаки боролися з .... ("Зажурилась Україна")
№5:
З полем для вводу відповіді
Що треба брати та йти воювати? ("Зажурилась Україна")
Упиши відповідь з великої літери!!!
№6:
З кількома правильними відповідями
"Витоптала орда ..."
№7:
З однією правильною відповіддю
Захищаючи рідний край, козаки прагнуть, щоб .... ("Зажурилась Україна")
№8:
З однією правильною відповіддю
Основною ознакою народної пісні є
№9:
З однією правильною відповіддю
Тема твору «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
№10:
Із заповненням пропусків у тексті
Івана Сірка порівнюють із ---------
,
а військо — із ------
.
№11:
З однією правильною відповіддю
У цитаті «Та, ой, як крикнув же козак Сірко, та, ой, на своїх же козаченьків…» використано такі художні засоби:
№12:
З однією правильною відповіддю
Композиційний елемент розв’язка наявний у рядку
Рефлексія від 82 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Українські історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту. «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк».