Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Тематичне оцінювання. Алгоритми та програми.

17.04.2022
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Точний і зрозумілий опис послідовності дій над заданими об'єктами, що дозволяє одержати кінцевий результат, називається:

2:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Встановіть відповідність між типами даних та їх назвами:

1

Цілі числа

А

bool

2

Дробові числа

Б

float

3

Рядок

В

int

4

Логічні дані

Г

str

3:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Вставіть відповідність між діями та їх значеннями

Дія
Результат
1

a=b//2

А

Подвоїти значення змінної а

2

a=a+2

Б

Змінній а присвоїти значення остачі від ділення b на 2

3

a=a*2

В

Збільшити значення змінної а на 2

4

a=b%2

Г

Змінній а присвоїти значення неповної частки від ділення b на 2

4:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Для введення даних з клавіатури призначена команда:

5:

З вибором правильної відповіді у тексті

0.75 з 12 балів

Об'єктно-орієнтоване програмування - сукупність принципів, технологій, а також                  [інструментальних, радикальних, розважальних] засобів.

Об'єкт - деяка          [порода, функція, сутність]у віртуальному просторі, яка володіє певною інформацією про стан та чітко визначену множину поведінки.

Метод - деяка дія, яку об'єкт може виконувати за           [бажанням, запитом, вказівкою].

6:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Встановіть відповідність між поняттям та його значенням:

1

Графічний інтерфейс

А

це фрагмент програми, який виконується після настання події з якою він пов’язаний.

2

Подія

Б

це відокремлена частина програми, яка має власне ім’я і за цим іменем може бути викликана на виконання.

3

Обробник події

В

це вигляд вікна програми, в якому для взаємодії людини й комп’ютера застосовуються графічні компоненти (вікна, меню, кнопки тощо).

4

Функція

Г

це зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення наявного об'єкта.

7:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням.

1

window.title ('Привіт')

А

Створення порожнього вікна програми

2

import tkinter

Б

Встановлення заголовка вікна

3

window= Tk()

В

Встановлення розмірів вікна

4

window.geometry('350x250')

Г

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів

8:

З кількома правильними відповідями

0.75 з 12 балів

Елемент Label має такі властивості :

9:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Яку назву має властивість елемента Button змінювати колір фону?

10:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

За допомогою синтаксиса <ім’я поля> = Entry(<Ha6ip властивостей та їх значень>) створюється:

11:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Яка подія позначає натискання середньої кнопки?

12:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Знайди пару:

1

Створення вікна проєкту

А

button = tkinter.Button (window, text="OK", command=button_click)

button.pack ()

2

Створення текстового напису та розміщення його у вікні

Б

window = tkinter.Tk ()

3

Створення кнопки та розміщення її у вікні

В

edit = tkinter.Entry (window, textvariable = str_var)

edit.pack ()

4

Створення текстового поля та розміщення його у вікні

Г

label = tkinter.Label (text='Введіть своє ім’я')

label.pack

13:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Для побудови графічних об’єктів викликають метод:

14:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Укажіть елемент блок-схеми, який позначає перевірку деякої умови:

15:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

За допомогою яких слів можна подати неповне розгалуження?

16:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Вкажіть, до якої структури розгалуження відноситься зображена блок-схема:

0300f4lu-456a-288x160.png

17:

З вибором правильної відповіді у тексті

0.75 з 12 балів

Команда створення об'єкта класу Radiobutton має синтаксис:

<ім'я перемикача> = Radiobutton(text=<                  [значення змінної, назва змінної, текст підпису]>, variable=<                  [текст підпису, значення змінної, назва змінної]>, value=<                  [значення змінної, назва змінної, текст підпису]>)

18:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Укажіть команду для переривання та виходу із циклу:

19:

З однією правильною відповіддю

0.25 з 12 балів

Який цикл використовується у даному програмному коді:

0300ys0g-7fb1-307x43.png

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

11 0

Зрозумілий:

10 1

Потрібні роз'яснення:

11 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Алгоритми та програми. Тематичне оцінювання

Алгоритми та програми. Тематичне оцінювання

18

Аватар профіля Ємченко Олександр Анатолійович
Інформатика
5 клас

41 грн

Алгоритми з розгалуженнями. Тематичне оцінювання

Алгоритми з розгалуженнями. Тематичне оцінювання

93

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Тематитичне оцінювання з теми "Алгоритми та програми"

Тематитичне оцінювання з теми "Алгоритми та програми"

66

Аватар профіля Бичкова Анастасія Анатоліївна
Інформатика
8 клас

66 грн

Алгоритми і програми

Алгоритми  і програми

106

Аватар профіля Токар Іван Іванович
Інформатика
5—6 років

20 грн

Алгоритми і програми

Алгоритми і програми

79

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
5 клас

35 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2537

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1426

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

676

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

355

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

316

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас