Тест:

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Текст - це...

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Головна думка тексту - це...

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Речення в тексті пов'язані за допомогою:

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Розрізняють такі типи мовлення:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Заголовок тексту повинен відображати:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Визначте тему та головну думку тексту Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, додаючи йому в їжу... помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини.

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Прочитайте діалог.

— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато. — На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.

Точно передає зміст діалогу речення

8:

З кількома правильними відповідями

1 з 11 балів

Позначте складники будови тексту.

Визначте 3 правильні відповіді.

9:

З кількома правильними відповідями

1 з 11 балів

Позначте ключові слова в тексті.

Мозковий штурм — популярний метод для пошуку нових ідей та рішень. Під час застосування цього способу команда називає якомога більше ідей, усі вони записуються й пізніше аналізуються. Важливо, що під час етапу мозкового штурму не можна критикувати чиїсь ідеї чи обговорювати їх.

Визначте 3 правильні відповіді.

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Укажіть, який засіб міжфразового зв’язку використано в тексті:

Винахідником вертольота є київський авіаконструктор, який емігрував до США, Ігор Сікорський. У 1931 році він запатентував проєкт машини з двома пропелерами – горизонтальним на даху і вертикальним на хвості.

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Олесь не повірив своїм очам: по городі спокійнісінько походжав здоровенний вепр. Він визбирував картоплю, що залишилася після копання. Величезний, вуха – ніби лопухи, ікла, як дві шаблі, з рила стирчать, щетина – наче дріт. Вепр пирхнув, прочистив забиті землею ніздрі і рушив у напрямку лісу. (За Б.Комаром.) У поданому уривку поєднано такі типи мовлення:

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

8 3

Зрозумілий:

8 3

Потрібні роз'яснення:

10 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

82

Аватар профіля Тішко Світлана Михайлівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

392

Аватар профіля Петренко Світлана Миколаївна
Українська література
9 клас

45 грн

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності ( тестування)

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності ( тестування)

174

Аватар профіля Боярова Лариса Олексіївна
Українська мова
9 клас

20 грн

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності"

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності"

221

Аватар профіля Басій-Волошина Валентина Володимирівна
Українська мова
6 клас, 9 клас, дорослі та змішані

33 грн

Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

739

Аватар профіля Тішко Світлана Михайлівна
Українська мова
9 клас

35 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2259

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

998

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

847

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1410

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1501

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас