Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Текст - це...
№2:
З однією правильною відповіддю
Головна думка тексту - це...
№3:
З однією правильною відповіддю
Речення в тексті пов'язані за допомогою:
№4:
З однією правильною відповіддю
Розрізняють такі типи мовлення:
№5:
З однією правильною відповіддю
Заголовок тексту повинен відображати:
№6:
З однією правильною відповіддю
Визначте тему та головну думку тексту Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, додаючи йому в їжу... помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини.
№7:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте діалог.
— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато. — На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.
Точно передає зміст діалогу речення
№8:
З кількома правильними відповідями
Позначте складники будови тексту.
Визначте 3 правильні відповіді.
№9:
З кількома правильними відповідями
Позначте ключові слова в тексті.
Мозковий штурм — популярний метод для пошуку нових ідей та рішень. Під час застосування цього способу команда називає якомога більше ідей, усі вони записуються й пізніше аналізуються. Важливо, що під час етапу мозкового штурму не можна критикувати чиїсь ідеї чи обговорювати їх.
Визначте 3 правильні відповіді.
№10:
З однією правильною відповіддю
Укажіть, який засіб міжфразового зв’язку використано в тексті:
Винахідником вертольота є київський авіаконструктор, який емігрував до США, Ігор Сікорський. У 1931 році він запатентував проєкт машини з двома пропелерами – горизонтальним на даху і вертикальним на хвості.
№11:
З однією правильною відповіддю
Олесь не повірив своїм очам: по городі спокійнісінько походжав здоровенний вепр. Він визбирував картоплю, що залишилася після копання. Величезний, вуха – ніби лопухи, ікла, як дві шаблі, з рила стирчать, щетина – наче дріт. Вепр пирхнув, прочистив забиті землею ніздрі і рушив у напрямку лісу. (За Б.Комаром.) У поданому уривку поєднано такі типи мовлення:
Рефлексія від 11 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: