Тест:

Scratch.

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Привіт! У тебе все вийде! Успіхів!!!

Тест містить питання скопійовані з: Scratch. Підсумковий тест.

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Scratch - це...

2:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

3:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Як інакше називають виконаців у середовищі Скретч?

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Якої групи команд у середовищі Скретч НЕ існує?

5:

На встановлення відповідності

0.5 з 12 балів

Встанови відповідність між видом та значенням команд

1

0401zxm8-b0ef-175x130.png

А

неповне розгалуження

2

0401zxnd-77a3-186x131.png

Б

цикл з умовою

3

0401zxmq-5789-184x117.png

В

повне розгалуження

4

0401zxny-c6db-175x188.png

Г

цикл з лічильником

5

0401zxrn-e0f4-194x126.png

Ґ

нескінченний цикл

6:

З полем для вводу відповіді

0.5 з 12 балів

Скільки повторень циклу з лічильником необхідно задати, щоб кіт намалював даний фрагмент?

0401zqgt-9038-339x243.png

7:

З полем для вводу відповіді

0.5 з 12 балів

На скільки кроків переміститься виконавець, якщо користувач натисне клавішу Стрілка вниз.

0401zqju-c48c-370x269.pngВведіть просто число.

8:

З вибором правильної відповіді у тексті

0.5 з 12 балів

0401zqkt-9dae-371x272.png

У даному фрагменті використано                    [Цикл з лічильником, Цикл з передумовою, Розгалуження]

Кількість повторень команд тіла циклу           [1 раз, 120 разів, 3 рази, 4 рази]

9:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Виконавець торкнувся межі сцени, що при цьому відбудеться?

0401zqv5-576a-312x274.png

10:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

0401zqy0-fe36-301x235.png

11:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм?

0401zqzx-1241-280x282.png

12:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм?

0401zr1j-740d-284x267.png

13:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Яку комбінацію фігур намалює виконавець, якщо даний фрагмент помістити у тіло циклу з лічильником?

0401zr68-bdd0-299x407.png

14:

Пошук на зображенні

0.5 з 12 балів

Вкажіть на зовнішній цикл

15:

Пошук на зображенні

0.5 з 12 балів

Вкажіть на внутрішній цикл

16:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Що буде результатом виконання даного алгоритму?

0401zyj7-d31b-282x151.png

17:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Що буде результатом виконання даного алгоритму?

0401zylt-c20b-262x150.png

18:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

19:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Зупинити виконання програми в середовищі Скретч можна за допомогою інструмента

20:

З вибором правильної відповіді у тексті

0.5 з 12 балів

Розгляньте фрагмент програми та продовжіть речення.

04020935-b4d4-361x363.png

Виконавець намалює              [квадрат, прямокутник, коло], у якого сторони                   [червоного кольору, різних 4 кольорів, жовтого кольору]

21:

Пошук на зображенні

0.5 з 12 балів

Вкажіть на групу команд для роботи із звуком.

22:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Яка фігура буде побудована у внутрішньому циклі?

0401zznx-0a8f-252x436.png

23:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Скільки буде повторень для створення даного узору з дестикутників?

0401zznx-0a8f-252x436.png

24:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

З якої фігури складено узор? Вибери правильний скрипт.

0402002q-0ca0-333x248.png

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Молодець!!! Ти справився із завданням!

Рефлексія від 21 учня

Сподобався:

17 4

Зрозумілий:

13 8

Потрібні роз'яснення:

15 6
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Вступ до Scratch

Вступ до Scratch

202

Аватар профіля Бенза Софія Миколаївна
Інформатика
2—4 клас

19 грн

Лінійні проекти у Scratch

Лінійні проекти у Scratch

143

Аватар профіля Брусенцова Катерина Юріївна
Інформатика
7 клас

40 грн

Алгоритми з повторенням та Scratch

Алгоритми з повторенням та Scratch

121

Аватар профіля Безкороваєва Наталія Володимирівна
Інформатика
5 клас

30 грн

Алгоритми та програми (Scratch)

Алгоритми та програми (Scratch)

121

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
5 клас

50 грн

Дії над об’єктами в Scratch

Дії над об’єктами  в Scratch

83

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

30 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2538

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1427

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

676

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

355

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

316

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас