Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
при якому значенні змінної вираз не має змісту?
№2:
З однією правильною відповіддю
Виконайте додавання
№3:
З однією правильною відповіддю
Яке з чисел є коренем рівняння ?
№4:
З однією правильною відповіддю
Піднесіть до степеня дріб
№5:
З однією правильною відповіддю
Знайти значення виразу
№6:
З однією правильною відповіддю
Функцію задано формулою . Визначте значення функції, якщо значення аргументу дорівнює – 2
№7:
З однією правильною відповіддю
Що більше 3 · 10-2 чи 3· 10-7
№8:
З однією правильною відповіддю
Знайдіть значення функції у точці х0 = 4
№9:
З однією правильною відповіддю
Спростити вираз
№10:
З однією правильною відповіддю
Які із чисел є коренем рівняння 36х – х2 = 0
№11:
З однією правильною відповіддю
Не розв’язуючи рівняння х2 – 9х + 1 = 0, знайдіть суму його коренів
№12:
З однією правильною відповіддю
Які із чисел є коренями рівняння 2х2 – 7х – 30 = 0?
№13:
З однією правильною відповіддю
Як називається рівняння 4х4 + 6х2 + 9 = 0?
№14:
З однією правильною відповіддю
Одна із сторін прямокутника на 2 см більша за другу. Знайдіть сторони прямокутника, якщо його площа дорівнює 48 см2.
№15:
З однією правильною відповіддю
При яких значеннях х рівняння не має змісту?
№16:
З полем для вводу відповіді
У відповідь запишіть додатній корінь рівняння х2 + 5х – 6 = 0
№17:
З полем для вводу відповіді
У відповідь запишіть значення функції , якщо значення аргументу дорівнює 2
№18:
З полем для вводу відповіді
У відповідь запишіть значення виразу
№19:
З полем для вводу відповіді
У відповідь запишіть добуток коренів рівняння х2 + 5х – 3 = 0
№20:
З полем для вводу відповіді
Одна із сторін прямокутника на 5 см більша за другу. Знайдіть сторони прямокутника, якщо його площа дорівнює 104 см2. ( у відповідь запишіть його периметр, тільки число)
№21:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між рівняннями (1 – 4) та його коренями (А – Д)
9х2-16х = 0
9х2-16 = 0
9х2+16х = 0
коренів немає
9х2+16 = 0
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: