Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Семінар:
«
STEM-майстерня: від STEM-освіти до міжнародного визнання
»
Взяти участь Всі події

Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика.

Інформатика

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс

0 проходжень

7 запитань

15.08.2022

26

0

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Що таке бренд?

Запитання №2 з кількома правильними відповідями Балів: 21%

Основні складові фірмового стилю:

Запитання №3 на послідовність Балів: 21%

Встановіть послідовність життєвого циклу бренду

зпілість і стабільне положення на ринку

ріст і розвиток

впровадження

спад або смирання бренду

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це….

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

Запитання №6 на встановлення відповідності Балів: 26%

Психологія кольорів в маркетингу та брендингу

1

Червоний колір

2

Рожевий колір (малиновий)

3

Білий колір

4

Помаранчевий

5

Жовтий колір

А

чистота, спокій, досконалість, стерильність, простота, чесність, добропорядність, бездоганність і невинність.

Б

драйв, агресія, енергія, збудження і т. д. (Red Bull (енергетичні напої), Marlboro (цигарки), Shell (нафтопродукти))

В

невинність і витонченість, делікатність, жіночність, ніжність, вдячність, романтичність, спокій і м'якість.

Г

допитливість і в той же час боягузтво, життєрадісність, грайливість, тепло, радість, попередження, сонячний колір

Д

безтурботність, запал, веселощі, ентузіазм, креативність (Nickelodeon)

Запитання №7 з кількома правильними відповідями Балів: 16%

Оберіть ключові елементи бренд-айдентики

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0