Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури для оцінювання навчальних досягнень за програмою 6 класу учня-екстерна Чернівецького ліцею №18 Чернівецької міської ради
Конструктор тестів
Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури для оцінювання навчальних досягнень за програмою 6 класу учня-екстерна Чернівецького ліцею №18 Чернівецької міської ради
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між видом твору та його визначенням
Оригінал
наслідування; вільний переклад, написаний за мотивами оригінального твору
Переспів
може бути буквальний (дослівний, передає інформацію тексту) або адекватний (відповідний, передає стиль, настрій, культурно-історичне тло твору тощо)
Переклад
твір, який ми можемо сприймати тією ж мовою, якою його написав автор
№2:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між жанром твору та його визначенням
Повість
поетичний римований твір середнього розміру, який розповідає про події, має чіткий сюжет.
Оповідання
невеликий поетичний твір, написаний ритмізованою мовою, озповідає про почуття ліричного героя
Ліричний вірш
розповідний твір, що вважається проміжним жанром між оповіданням та романом. Цьому жанру притаманні ширше охоплення подій життя головних героїв, більша кількість персонажів та їх повніша характеристика, широке використання описів.
Поема
невеликий за розміром прозовий художній твір, в якому описується одна чи кілька подій життя людини. Оповіданню здебільшого притаманна невелика кількість дійових осіб, скупа характеристика героїв, стислі описи.
№3:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням
Герой літературного твору
це ряд подій, зображених у творі; притаманний епосу (прозовому твору), драмі (твору для театру) та ліро-епосу (віршованому великому за обсягом твору).
Ліричний герой
дійова особа художнього твору, змальована всебічно, наділена яскраво окресленим характером; героями можуть виступати тварина, предмет, явище.
Сюжет
це особа, чиї думки, почуття, настрої та переживання виражаються у ліричному творі.
Художня деталь
характерна риса чи подробиця, яка служить для глибшого та яскравішого змалювання картини дійсності чи образу.
Портрет
зображення у художньому творі зовнішнього вигляду, рухів, виразу обличчя людини, її одягу тощо.
Композиція
будова художнього твору, певна послідовність та взаємозв’язок усіх його частин.
№4:
З однією правильною відповіддю
Міфологія будь-якого народу - це ...
№5:
З однією правильною відповіддю
Назвіть автора, який писав пригодницькі та пригодницько-фантастичні повісті та романи. Його творчість була призначена в першу чергу підліткам, які мали не просто читати, а й зацікавитись реальними біологічними, географічними, науковими фактами, відображеними в творах.
№6:
З однією правильною відповіддю
Назвіть автора, який все своє життя "збирав" пригодницькі сюжети мандруючи, влаштовуючись на різні роботи, шукаючи різноманітного заробітку - а потім описав власні спостереження та випробування, став найвідомішою людиною свого часу, побудував будинок мрії "Будинок Вовка", підтримував письменників-початківців.
№7:
З однією правильною відповіддю
Письменник, який створив образ Різдва та описав Різдвяне Диво, коли людина змінюється, починає нове життя під впливом розкаяння. Автор описував історію бізнесмена, ім'я якого стало синонімом жадібності.
№8:
З однією правильною відповіддю
Поет, письменник та громадський діяч, який піднімав питання прав північно-американських індіанців, зібрав, систематизував та поетично оформив міфи та легенди індіанців.
Про якого письменника та який твір йдеться?
№9:
З однією правильною відповіддю
Сучасна мисткиня, яка певний час працювала у школі та знайома з проблемами дітей, їхнім відношенням до освіти, складнощами у навчанні тощо. Стала відома завдяки творам, що розповідають про "особливих" дітей та їх складнощі з адаптацією, взаємовідносинами у родині тощо.
Про яку письменницю та який твір йдеться?
№10:
З вибором правильної відповіді у тексті
Давні японці вважали, що без уміння складати вірші людина не є [освіченою, розумною, культурною, вихованою], тому традиційні японськи [хайку та танка, рубаят, касиди та газели, поеми, ліричні вірші] були дуже поширені. В цих творах потрібно було спиратись на обов'язкову для кожної пори року символіку (весна [зозуля, спека, тепла злива, місяць, хризантеми, роса, дикі гуси, вогонь, короткий день, лід, бамбук, сакура, пелюстки, ніжний вітерець]; зима [вогонь, короткий день, лід, бамбук, зозуля, спека, тепла злива, місяць, хризантеми, роса, дикі гуси, сакура, пелюстки, теплий вітерець] тощо)та розповідати про [свої почуття, політику, кохання, родинні стосунки]. Ці твори невеликі за обсягом і описують [лише один момент життя, лише одну проблему, що хвилює автора, лише один факт биографії, лише одне спостереження природи], бо що менше слів, то більше місця для уяви.
№11:
З однією правильною відповіддю
Цей твір написано в жанрі соціальної фантастики (поведінка людей у кризових, вигаданих умовах майбутнього) та присвячено знищенню культури у соціумі. Автор зображує відомий твір художнього мистецтва, який було знищено. Однак навіть частина Мистецтва здатна змінити героя твору, змусити його замислитись над неправильним світом навкруги.
Про твір якого письменника та який художній твій йдеться мова?
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: