Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Навчання на природі: пригоди просто неба
»
Взяти участь Всі події
Тест:

НМТ_2022-2023 з математики (Тест 2)

13.06.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тестовий зошит складається із завдань трьох форм.

• Завдання 1–15 є тестовими завданнями закритої форми з вибором однієї правильної відповіді. Кожне правильно розв’язане завдання оцінюється 1 балом.

• Завдання 16–18 закритої форми на встановлення відповідності (логічної пари) оцінюються 0, 1, 2 або 3 балами.

• Завдання 19–22 відкритої форми з короткою відповіддю оцінюються 0 або 2 балами. Максимально можлива сума балів за роботу дорівнює 32.

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

1..Кожен із 40 учасників семінару має бути забезпечений двома однаковими пляшками води. Укажіть найменшу кількість упаковок, кожна з яких містить 12 пляшок води, яких вистачить для всіх учасників семінару.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

2..На діаграмі відображено інформацію про кількість відвідувачів кінотеатру на кожному із шести сеансів. Укажіть усі сеанси, на яких відвідувачів було не менше ніж 170 осіб

04038iri-b646-432x262.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

3..Точки А та В лежать на сфері з радіусом 10 см. Укажіть найбільше можливе значення довжини відрізка АВ.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

4.. Укажіть корінь рівняння 1 – 5х = 0.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

5..На рисунку зображено коло з центром О і рівносторонній трикутник АОВ, що перетинає коло в точках M і N. Точка D належить колу. Знайдіть градусну міру кута MDN.

04038isj-4ff4-204x204.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

6..04038isu-569f-324x73.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

7..На рисунку зображено фрагмент графіка періодичної функції з періодом Т = 2π, яка визначена на множині дійсних чисел. Укажіть серед наведених точку, що належить цьому графіку

04038isz-17a4-353x160.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

8.. У геометричній прогресії (bn) задано b3 = 0,2; b4 = 3/4 . Знайдіть знаменник цієї прогресії.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

9.. Які з наведених тверджень є правильними? I. Діагоналі будь-якого паралелограма рівні. ІІ. Протилежні кути будь-якого паралелограма рівні. IIІ. Відстані від точки перетину діагоналей будь-якого паралелограма до його протилежних сторін рівні.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

10..Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння 2х = 1/8 ?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

11.. На рисунку зображено графік неперервної функції у = f(x), визначеної на відрізку [–3; 7]. Скільки всього точок екстремуму має ця функція на цьому відрізку?

04038ity-f81d-276x207.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

12... Якщо log4 3 = a, то log169 = ..

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Розв’яжіть систему нерівностей 04038iu1-ec89-135x73.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

14..Якщо 2cosα – 5sinα = 0, то tgα = ...

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

15..Прямокутник зі сторонами 8 см і 10 см обертається навколо меншої сторони (див. рисунок). Знайдіть площу повної поверхні отриманого тіла обертання.

04038iu9-439b-186x118.png

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

16:

На встановлення відповідності

3 з 31 бала

16..Установіть відповідність між функцією (1–3) та її областю значень (А–Д).

Функція
Область значень функції
1

у = log2 х

А

(–∞; 2]

2

у = 2х

Б

[2; +∞)

3

у = 04038iui-1910-39x32.png

В

[0; +∞)

Г

(0; +∞)

Ґ

(–∞; +∞)

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

17:

На встановлення відповідності

3 з 31 бала

17.. До кожного виразу (1–3) доберіть тотожно рівний йому вираз (А–Д), якщо m > 2, m — натуральне число.

Вираз
Тотожно рівний вираз
1

(m + 1)2 – m2 – 1

А

2m

2

mcos2 α + msin2 α

Б

0

3

100lgm

В

1/m

Г

m

Ґ

m2

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

18:

На встановлення відповідності

3 з 31 бала

18..АВСDA1 B1 C1 D1 — прямокутний паралелепіпед. Установіть відповідність між площиною (1–3) та паралельною їй прямою (А–Д).

Площина
Пряма
1

АВ1 С1

04038ivj-33d8-119x133.png

А

ВС

2

DD1 C1

04038ivv-c2ae-98x113.png

Б

A1 D

3

АA1 С1

04038ivw-d381-102x115.png

В

A1 B

Г

BD

Ґ

DD1

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

19:

З полем для вводу відповіді

2 з 31 бала

19..Розв’яжіть рівняння x + 4|x| = 3. Якщо рівняння має єдиний корінь, запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має кілька коренів, то у відповідь запишіть їхню суму.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

20:

З полем для вводу відповіді

2 з 31 бала

20.. Скільки всього різних парних п’ятицифрових чисел можна утворити з цифр 1, 2, 3, 4 та 5, якщо в кожному з цих чисел усі цифри різні?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

21:

З полем для вводу відповіді

2 з 31 бала

21..Основою піраміди є ромб, гострий кут якого дорівнює 30°. Усі бічні грані піраміди нахилені до площини її основи під кутом 60°. Знайдіть площу (у см2 ) бічної поверхні піраміди, якщо радіус кола, вписаного в її основу, дорівнює 3 см.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

22:

З полем для вводу відповіді

1 з 31 бала

22.. При якому найбільшому цілому значенні параметра n нерівність 04038iw7-2a9a-181x76.pngвиконується для всіх х що належить R? (Множині дійсних чисел)

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

НМТ. Математика. Тест 2

НМТ. Математика. Тест 2

96

Аватар профіля Сукачова Тетяна Олегівна
Математика
10—11 клас

50 грн

НМТ - Математика (Тест №2)

НМТ - Математика (Тест №2)

113

Аватар профіля Бабенко Оксана Анатоліївна
Математика
11 клас

33 грн

НМТ МАТЕМАТИКА тест №2

НМТ МАТЕМАТИКА тест №2

400

Аватар профіля Шаповалова Людмила Олегівна
Математика
11 клас

30 грн

НМТ-2023 математика

НМТ-2023 математика

308

Аватар профіля Хурда Діана Андріївна
Математика
11 клас

33 грн

НМТ - 2023. Математика

НМТ - 2023. Математика

349

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Математика
11 клас

25 грн

Схожі тести

нмт-2022 українська мова

нмт-2022 українська мова

2491

Аватар профіля Шпала Екатерина Петровна
Зовнішнє незалежне оцінювання
11 клас

ЗНО Завдання з використанням карт (4 варіант)

ЗНО Завдання з використанням карт (4 варіант)

549

Аватар профіля Шандалюк Олена Михайлівна
Зовнішнє незалежне оцінювання

ЗНО Завдання з використанням карт (3 варіант)

ЗНО Завдання з використанням карт (3 варіант)

799

Аватар профіля Шандалюк Олена Михайлівна
Зовнішнє незалежне оцінювання

ЗНО Тестові завдання з картами (2-варіант)

ЗНО Тестові завдання з картами (2-варіант)

528

Аватар профіля Шандалюк Олена Михайлівна
Зовнішнє незалежне оцінювання

ЗНО. Завдання з використанням карт (1-варіант)

ЗНО. Завдання з використанням карт (1-варіант)

851

Аватар профіля Шандалюк Олена Михайлівна
Зовнішнє незалежне оцінювання