Тест:

Навички читання мовчки ІІ семестр

придбати тест
Ціна:

40 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Діагностувальна робота для перевірки навичок читання мовчки під час дистанційного навчання складена для учнів 4 класу на ІІ семестр.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Текст оповідання Ольги Бусенко "Як я став відмінником" https://vse.ee/carp
2. Зображення:
- учень https://vse.ee/cary
- учениця https://vse.ee/casb
- учні з дошкою https://vse.ee/carz
Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Послідовність виконання завдання:

  1. Читай запропонований текст мовчки протягом 3 хвилин.

  2. Кількість прочитаних слів порахуй і запиши на аркуші (Після закін

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 21 бала

Послідовність виконання:

  1. Читай запропонований текст мовчки протягом 3 хвилин.

  2. Кількість прочитаних слів порахуй і запиши на аркуші (Після закінчення виконання завдань, повідом вчителю кількість прочитаних слів)

  3. Продовж мовчки читати текст до кінця.

  4. Виконай завдання за змістом прочитаного.

    ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

    Ольга Бусенко

    Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.

    Якось Катя сказала мені:

    – Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

    – Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

    – А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

    – Почаклуєш? – запитав я.

    – Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

    Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

    – Мишко, ти хочеш до дошки?

    – Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

    – Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

    І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

    – Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

    Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

    – Віддавай брелок, ти обіцяв.

    А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

    – Одинадцять балів з природознавства хочеш?

    – Це теж можливо? – засумнівався я.

    – Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

    І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

    У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. (350 слів)

До якого жанру можна віднести прочитаний твір?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 21 бала

Познач автора прочитаного твору.

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 21 бала

Як звати головного героя оповідання?

Запитання №4 З однією правильною відповіддю

Запитання №5 З вибором правильної відповіді у тексті

Запитання №6 З кількома правильними відповідями

Запитання №7 З полем для вводу відповіді

Запитання №8 З однією правильною відповіддю

Запитання №9 Із заповненням пропусків у тексті

Запитання №10 З вибором правильної відповіді у тексті

Запитання №11 На послідовність

Запитання №12 Пошук на зображенні

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Вітаю з успішним виконанням роботи!

Рефлексія від 37 учнів

Сподобався:

34 3

Зрозумілий:

36 1

Потрібні роз'яснення:

35 2
придбати тест
Ціна:

40 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Навички читання мовчки І семестр 4 клас

 Навички читання мовчки І семестр 4 клас

908

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Літературне читання
4 клас

30 грн

Навички читання мовчки 3 клас

Навички читання мовчки 3 клас

1752

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Літературне читання
3 клас

45 грн

Навички читання вголос ІІ семестр 4 клас

Навички читання вголос ІІ семестр 4 клас

1346

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Літературне читання
4 клас

50 грн

Навички читання вголос І семестр 4 клас

Навички читання вголос  І семестр 4 клас

1112

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Літературне читання
4 клас

40 грн

Аудіювання 4 клас ІІ семестр

Аудіювання 4 клас ІІ семестр

618

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Літературне читання
4 клас

35 грн

Схожі тести

Тестування з розділу "Шкільний дзвіночок кличе нас у четвертий клас!"

Тестування з розділу "Шкільний дзвіночок кличе нас  у четвертий клас!"

321

Аватар профіля Бичок Оксана Миколаївна
Літературне читання
4 клас

Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення

Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення

834

Аватар профіля Самородова Ірина Павлівна
Літературне читання
4 клас

Л. Андрієць «Про парасольку»

Л. Андрієць «Про парасольку»

683

Аватар профіля Кириченко Наталiя Малiкiвна
Літературне читання
3 клас

Аудіювання "Хто розбудив ліс?"

Аудіювання "Хто розбудив ліс?"

1415

Аватар профіля Рута Тетяна Володимирівна
Літературне читання
4 клас

Діагностична тематична робота

Діагностична тематична робота

212

Аватар профіля Мільгевська Лариса Володимирівна
Літературне читання
4 клас