Діагностувальна робота для перевірки навичок читання мовчки під час дистанційного навчання складена для учнів 4 класу на ІІ семестр.
Конструктор тестів
40 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Діагностувальна робота для перевірки навичок читання мовчки під час дистанційного навчання складена для учнів 4 класу на ІІ семестр.
Читай запропонований текст мовчки протягом 3 хвилин.
Кількість прочитаних слів порахуй і запиши на аркуші (Після закін
Для повного перегляду потрібно придбати матеріал
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Читай запропонований текст мовчки протягом 3 хвилин.
Кількість прочитаних слів порахуй і запиши на аркуші (Після закінчення виконання завдань, повідом вчителю кількість прочитаних слів)
Продовж мовчки читати текст до кінця.
Виконай завдання за змістом прочитаного.
ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
Ольга Бусенко
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені:
– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.
– Почаклуєш? – запитав я.
– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.
Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
– Мишко, ти хочеш до дошки?
– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
– Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
– Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
– Одинадцять балів з природознавства хочеш?
– Це теж можливо? – засумнівався я.
– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. (350 слів)
№2:
З однією правильною відповіддю
№3:
З однією правильною відповіддю
Запитання №4 З однією правильною відповіддю
Запитання №5 З вибором правильної відповіді у тексті
Запитання №6 З кількома правильними відповідями
Запитання №7 З полем для вводу відповіді
Запитання №8 З однією правильною відповіддю
Запитання №9 Із заповненням пропусків у тексті
Запитання №10 З вибором правильної відповіді у тексті
Запитання №11 На послідовність
Запитання №12 Пошук на зображенні
Вітаю з успішним виконанням роботи!
Рефлексія від 37 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
40 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.