Ділова етика та культура спілкування

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

110  проходження

запитань

13.11.2020

117

0

0

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

 Для характеристики системи дій, що їх виконують суб´єкти спілкування, використовують і таке поняття як...

Запитання №2 з кількома правильними відповідями Балів: 8%

Учені виділяють такі типи особистостей (залежно від того, як вони ставляться до моральних цінностей, а отже, до спілкування та його культури):

Запитання №3 на встановлення відповідності Балів: 17%

Доберіть характеристику кожному типу.

Назва типу
1

Споживацький тип

2

Конформістський тип

3

Аристократичний тип.

4

Героїчний тип

5

Релігійний тип

характеристика
А

Людина цього типу може порушувати правила, але не загальноприйняті норми.

Б

— це люди соціально орієнтовані, у них розвинене почуття обов´язку,

В

Мотивом поведінки і спілкування з іншими є любов до ближнього і почуття єдності з людьми та світом.

Г

Прагне до щастя, яке в її розумінні — найбільша цінність.

Д

Люди цього типу обожнюють створений ними власний світ. Часто вони діють, не думаючи про наслідки.

Запитання №4 з кількома правильними відповідями Балів: 8%

Прогресивний американський психолог, фундатор сімейного консультування В. Сатир виокремлює п´ять типів особистостей:

Запитання №5 на встановлення відповідності Балів: 17%

Надайте характеристику кожному типу особистості

Тип особистості
1

Запобігливий тип

2

Звинувачувальний тип

3

Врівноважений тип

4

Віддалений тип

5

Урівноважений тип

характеристика
А

— це дуже коректна, надто спокійна людина, яка розраховує все наперед, має монотонний голос, вибудовує довгі фрази.

Б

не реагує на жодні запитання, часто говорить недоречно, невчасно і невлучно.

В

У глибині свідомості вона знає, що без інших нічого не варта, і тому радіє, якщо люди їй підкоряються, відчуваючи себе винними

Г

Люди такого типу спілкування, як правило, знаходять вихід зі складного становища і можуть об´єднати інших людей для спільної діяльності. 

Д

Така людина в розмові прагне догодити іншим, часто вибачається, не вступає в суперечки.

Запитання №6 з вибором правильної відповіді у тексті Балів: 17%

Серед особливостей спілкування традиційно виокремлюють не лише певні способи впливу на людей, а й_______ (Варіанти:моделі, стилі )як інтегровані характеристики. Під стилем розуміють, звичайно, систему прийомів діяльності, __________ (Варіанти:поведінки , відносин)людей. Найхарактерніше стиль проявляється в ____________________ (Варіанти:соціально-побутовому, діловому) та ____________ (Варіанти:професійному, дружньому) спілкуванні, у взаємовідносинах між __________ (Варіанти:сусідом, керівником) та __________ (Варіанти:кумами, підлеглими), у лідерстві.

Запитання №7 з кількома правильними відповідями Балів: 8%

Розрізняють три стилі лідерства:

Запитання №8 на встановлення відповідності Балів: 17%

Дайте характеристику стилю

стиль
1

Авторитарний -

2

Демократичний -

3

Ліберальний -

характеристика
А

проблеми обговорюються формально, керівник може і не бути лідером. Він піддається різним впливам, не виявляє ініціативи у суспільній діяльності.

Б

лідер віддає накази, дає вказівки, інструкції. Він не любить, коли інші проявляють ініціативу, не хоче, щоб із ним дискутували, обговорювали прийняті ним рішення.

В

передбачає, що активність учасників спілкування та їхня ініціатива підтримуються, завдання та способи їхнього виконання обговорюються.

Рефлексія від 26 учнів

Сподобався

21 5

Зрозумілий

21 5

Потрібні роз'яснення

23 3

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.