Тест дозволяє перевірити базові знання учнів з теми:"Числові нерівності. Властивості числових нерівностей.Оцінювання значення виразу". На деякі питання містяться розгорнуті пояснення в відео.
Відомо, що . Чи може різниця x - c дорівнювати числу "150"?
№3:
З однією правильною відповіддю
0.5 з 12 балів
Відомо, що . Чи може різниця m - p дорівнювати числу "- 6,59"?
№4:
З однією правильною відповіддю
0.5 з 12 балів
Відомо, що . Чи може різниця n - t дорівнювати числу "- 23"?
№5:
З вибором правильної відповіді у тексті
3 з 12 балів
Порівняйте числа y та b, якщо:
1) y - b = 36,2, то [y < b, y > b, y = b];
2) y - b = 0, то [y < b, y > b, y = b];
3) b - y = - 69, то [y < b, y > b, y = b];
4) b - y = 1001, то[y < b, y > b, y = b].
№6:
З однією правильною відповіддю
1 з 12 балів
Порівняйте числа a та b, якщо a - b = .
№7:
Із заповненням пропусків у тексті
1 з 12 балів
Додайте почленно нерівності 23 < 101, - 19 < 77 і заповніть пропуски в відповіді.
Відповідь: <
№8:
Із заповненням пропусків у тексті
2 з 12 балів
Відомо, що -21 < b < -10. Оцініть значення виразу -2b + 36 і заповніть пропуски в відповіді.
Відповідь: < -2b + 36 <
№9:
Із заповненням пропусків у тексті
2 з 12 балів
Відомо, що -30 < p < 29 та 30 < a < 133,4 . Оцініть значення виразу -4p + 0,1а і заповніть пропуски в відповіді. Якщо потрібно поставити від'ємне число, то між числом і мінусом не ставте пробілів.
Відповідь: < -4p + 0,1а <
Опис, який учні побачать після проходження тестування
Ти - молодець!
І не хвилюйся в разі, якщо ти щось не так відповів (відповіла). Не зупиняйся! Працюй над собою і наступного разу буде краще.